استان ها

تلاش جهادی؛ تنها راه جبران کاستی‌های عرصه علمی کشور

دیباروز / خراسان جنوبی امام موقت جمعه برجند گفت: تنها راه جبران ضعف در دانشگاه ها ، آموزش و پرورش و زمینه های مختلف علمی ، تلاش جهادی در زمینه های علمی است.

حجت الاسلام محسن مشرف ، امروز ، 16 آنلاین ، در خطبه های نماز جمعه شهر بورگوند ، مصلی المهدی (سلام الله علیها) ، با اشاره به 10 اکتبر ، سالروز تأسیس شورای بین ادیان در سال 1369 به دستور مقام معظم رهبری وی گفت: نزدیک به دو میلیارد مسلمان در آن جایی ندارند و عرض مدارس غرب و شرق را ترک نمی کنند. ملت ها ، نخبگان و املاک مسلمان باید قدر عظمت اسلام را بدانند و تنها راه مقابله با ظلم و ستم مسلمانان وحدت کلمه است و نیاز به وحدت جامعه اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش دیباروز ، وی افزود: هماهنگی و هم افزایی برای حضور میدانی هر سه نیرو بین مردم و حل مشکلات آنها و فعال شدن شوراهای بسته و نیمه بسته از جمله شورای آموزش عالی ، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی انقلاب فرهنگی. شورای عالی فضای مجازی از جمله دستاوردهای این دوره است. “”.

مشرف گفت: دولت سیزدهم با حضور مردم انقلابی روی کار آمد و در صحنه ، آیت الله رئیسی و شورای وزیران کار خود را آغاز کردند و در چند روزی که از فعالیت این دولت می گذرد ، موتورهای دولت عقب نشینی کرد یکی یکی بسته شد. روشن شده است.

امام جمعه برجند گفت: با شرایطی که در کشور به وجود آمده است و همه تلاش کرده اند تا دولت سیزدهم را به قدرت برساند ، انصاف نیست که این دولت را تنها بگذاریم ، اما منصفانه و عادلانه است که همه نیروها دولت و مردم زمام امور را در دست می گیرند. به این ملت کمک کنید و انقلاب به اهداف ایده آل خود یعنی تحقق تمدن اسلامی برسد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته پلیس ادامه داد: امروز عزت و امنیت ما حاصل تلاش نیروهای نظامی و پلیس است که شایسته تقدیر و تشکر است.

امام موقت جمعه بورگوند گفت: در ماه ربیع الاول فرزندی متولد شد که جهان را از عدل و داد پر می کند ، ما معتقدیم که پیامبر اسلام و اهل بیت منبع نعمت هستند ، بنابراین حفظ دستاوردهای معنوی و به کارگیری درسهایی که از محرم و صفار آموختیم ، مانند قیام علیه ستمگر و امر به معروف و نهی از منکر ضروری است. نهی از منکر و انکار و افشای بی عدالتی ستمگران.

وی گفت: در سال های اخیر ویروس کرونا مشکلاتی را ایجاد کرده است که همه ما شاهد آن بوده ایم ، آثار مخرب و ضعف های آن در مدیریت این بیماری در دولت گذشته و از سوی دیگر حمله همه جانبه دشمن تحریم ها بود. در مقابل کشور ما ، اما با توکل به خدا و تلاش ، نیروی کار و جوانان متخصص در کشور ارائه شد. به دلیل ذخایر موجود ، تأثیر این مجازات ها کاهش یافته است.

مشرف با تاکید بر اینکه امروز نیاز مبرم کشور به جهاد در همه زمینه های مختلف اعم از فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی است ، گفت: اگر ضعف هایی که در بحث علمی در دانشگاه ها به وجود آمده است ، آموزش و پرورش و زمینه های مختلف علمی باید باشد. تنها راه جبران خسارت جهادگران در عرصه علمی است.

وی گفت: “امروز میدان نبرد با دشمن یک جنگ نرم است ، زیرا دشمن می خواهد بگوید که من از حقوق کودکان و زنان حمایت می کنم ، اما شعارهای آنها درست نیست و دست استکبار همیشه رنگ آمیزی شده است” ملت های مظلوم ، او همه آنها را بی عدالتی و فساد رنگی رها نکرد ، بنابراین آنها حمله خود را به اسلام هدایت کردند محمد صلی الله علیه و آله و آنها سعی می کنند با اسلام هراسی چهره اسلام را مخدوش کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا