اقتصادی

تمامی خودروهای ایران‌خودرو و سایپا مشمول قیمت‌گذاری شد + فرمول

رئیس شورای رقابت با اعلام نتایج جلسه امروز شورای مربوط به تعیین فرمول قیمت رقابتی برای اتومبیل و گفت که از هم اکنون در تمام ماشین های ایرانخودرو و سایپا می تواند قیمت خواهد بود یا به عنوان در حال حاضر واردات و بازار همه خودروهای منحصر به فرد هستند.

بعد شیوا در مصاحبه با واشنگتن پست جزئیات جلسه امروز (یکشنبه) شورای رقابت مربوط به وضعیت رقابتی قیمت خودرو و تعیین شکل از توضیحات.

این است که در روز گذشته در رابطه با بخشی از محصول ایرانخودرو و حتی قیمت رقابت شده است.

آن است که رئیس شورای رقابت توضیح داد: قبل از این بخشی از قیمت و شورای رقابت تنها به تعیین اصول و اتومبیل که بازار رقبا و نه برای کسانی که منحصر به فرد است. جستجو را وارد کنید است. چرا که آن زمان از واردات خودرو آزاد بود و تعدادی از خودروها با توجه به قیمت بازار خود را پیدا, آنها, اما, اکنون, واردات ممنوع است و تمام ماشین ها در بازار انحصار بگیرد.

شیوا گفت: خودرو گروه سایپا از جمله افتخار خانواده و تیبا و در ایرانخودرو خودروهای خانواده سمند و پژو می توانید قیمت است اما از هم اکنون تمام آنها در این گروه است.

وی با بیان این که در جلسه امروز شورای رقابت که به وسیله نقلیه ممکن است قیمت پیش. دستور و دستورالعمل های مشخص شده به صورت رسمی به ستاد بازار ارائه خواهد شد بیشتر … بر این اساس برای وسایل نقلیه از متوسط به بالا این گونه دارای یک قیمت رقابتی است که قیمت پایه در سال ۱۳۹۶ محاسبه قرار داده است در … به محصولات ایران خودرو نرخ تورم سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ بررسی و در فرمول مورد استفاده برای تعیین کند که نرخ رشد خواهد کرد. در ضمن در مورد خودروهای سایپا نیز قیمت پایه سال ۱۳۹۶ است که اساس تورم سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ محاسبه شده و سپس مقدار افزایش است که کارکنان مقررات مدرسه در طول روز ۱۳۹۷ می گویند از آن پس جز در ما افزایش تعداد جدید را دریافت کنید.

با توجه به اطلاعات مربوط به این خودرو جدید ممکن است قیمت بیشتری در چند روز آینده جمع آوری شده و بر اساس هزینه مزیت رقابتی است.

رئیس شورای رقابت موضوع افزایش قیمت خودرو در این گروه می توانید قیمت بود و طی چند روز گذشته در مورد آن تصمیم گیری شده است ثبت شده و اضافه شده به پایگاه ما قیمت پایه سال ۱۳۹۱ در نظر گرفته شده و تورم بخشی هر سال به آن اضافه کنیم و در سال گذشته ۱۳۹۸ این قیمتها محاسبه شده است که برای محصول ایرانخودرو به ۱۰ درصد و حتی در مقایسه با قیمت هدف ۱۳۹۷ کارکنان تنظیم بازار از ۲۳ درصد افزایش خواهد بود.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا