ورزشی

تمجید وزیر ورزش روسیه از امکانات کمپ تیمهای ملی کشتی

به گزارش شفاف، الگ ماتیستین، وزیر ورزش روسیه با بیان اینکه بهترین شرایط برای ملی پوشان کشتی ایران مهیا شده است، عنوان کرد: در بازدیدی که از کمپ تیم های کشتی ایران داشتم متوجه شدم که در کنار تمرینات، پرورش و فرهنگ سازی ورزشکاران نیز در دستور کار است. در این جا سردیس کشتی گیرانی که جان خود را برای کشورشان از دست داده اند قرار داده شد و به نظرم این یکی از عوامل مهم در پرورش دادن قهرمانان جدید است.

وی افزود: به این موضوع افتخار می کنیم که کشور دوست ما ایران یک الگوی مهم برای معرفی قهرمانان است. در اینجا قهرمانان را صرفا برای کسب مدال آماده نمی کنند، بلکه قهرمانانی پرورش می دهند که از کشور خود دفاع می کنند.

وزیر ورزش روسیه با تمجید از کشتی گیران ایران، تاکید کرد: مطمئن هستم کشتی گیرانی که در حال حاضر در اینجا هستند، در آینده به عناوین قهرمانی جهان و المپیک دست خواهند یافت.

وی اظهار کرد: خیلی خرسندم که دو فدراسیون کشتی ایران و روسیه مانند دو برادر در عین رقابت در تشک کشتی، همکاری داشته و به یکدیگر کمک می کنند و از پیروزی های یکدیگر خوشحال می شوند.

الگ ماتیستین در پایان با اشاره به حضور یک تیم از کشور روسیه در رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان خاطرنشان کرد: کشتی گیران روسیه در آینده نزدیک و به منظور برگزاری اردوی مشترک با کشتی گیرانی ایرانی، در کمپ تیم های ملی حضور خواهند یافت.

دکمه بازگشت به بالا