حوادث

توضیحات فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره خودکشی محیطبان آستارایی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خبر خودکشی یک حامی محیط زیست در شهرستان آستارا را تشریح کرد.

به گزارش دیباروز جمشید محبت خانی وی در خصوص خبر خودکشی یکی از محیط بانان شهرستان آستارا گفت: چهارشنبه گذشته (3 آذرماه) مطلع شدیم که یکی از محیط بانان ما به نام اسماعیل ضرابی در کلانتری لوندویل در شهرستان آستارا استان گیلان جان خود را از دست داده است. ، به دلیل افسردگی و اضطراب. مشکلات عصبی و روانی – که بعدها مشخص شد … خود را حلق آویز کرد و جان باخت.

وی افزود: با پیگیری های مدیرکل حفاظت محیط زیست استانداری متوجه شدیم وی پس از 6 روز استراحت پزشکی روز چهارشنبه در محل کار خود بوده و با یکی دیگر از کارشناسان محیط زیست مشغول به کار است.

و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: دقیقا ساعت یک بعدازظهر کارشناس محیط زیست که با مرحوم الضرابی هم شیفت بود با مرخصی دو ساعته از کلانتری خارج شد. این فعال محیط زیست در محل تنها بود. در فیلم به جا مانده در روز حادثه مشخص می شود که وی طنابی را برداشته و با آن خود را حلق آویز کرده است.

محبت خانی خاطرنشان کرد: متأسفانه در مرحوم ضرابی هیچ گونه شواهدی مبنی بر ابتلا به بیماری وجود نداشت و ایشان نیز در این زمینه اطلاعاتی در اختیار ما قرار ندادند تا بتوانیم روند درمان ایشان را پیگیری و یا به ایشان کمک کنیم.

و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست افزود: پس از بازگشت همکارش به محل کار و ایستادن در محل حادثه، بلافاصله با اورژانس تماس می گیرد و اقدامات لازم برای احیای این محیط زیست انجام می شود که در نهایت نمی شود. . تاثیر گذار.

و ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی روز پنجشنبه جواز دفن صادر شد و مراسم تشییع در همان روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محبت خانی در پایان خطاب به محیط بانان سراسر کشور گفت: اگر محیط بانان عزیز در سراسر کشور با مشکل خاصی مواجه شدند و در استانی که در آن خدمت می کنند نتوانند آن را حل کنند، باید آن را حل کنند. حتما این مشکل را با من در میان بگذارید. از طریق تلفن یا سایت سازمان تماس بگیرید و مطمئن باشید که در محدوده اختیارات قانونی خود عمل کرده و کمک های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای نامه

دکمه بازگشت به بالا