علمی و پزشکی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم اینترنت ثابت (TD-LTE) آخرین نسل اینترنت ثابت است که نسبت به سایر خدمات اینترنتی ADSL سرعت بالاتری دارد. این فناوری محدودیت مکانی ندارد ، نیازی به استفاده از خطوط تلفن و ظرفیت خالی در مراکز تماس نیست. همچنین در بارگیری و بارگیری از پایداری بالاتری برخوردار است.

TD-LTE طبق برنامه انتقال و پذیرش شبکه استفاده می شود. این فناوری با استفاده از سیم کارت قابلیت اتصال به نسل چهارم اینترنت پر سرعت را دارد. لازم به ذکر است که این سیم کارتها امکان برقراری ارتباط و پیامک را ندارند.

یكی از مهمترین مزایای اینترنت TD-LTE نسبت به اینترنت دیگر این است كه برای تنظیم آن نیازی به خط تلفن ندارید. از طرف دیگر ، می توانید آن را به راحتی با یک مودم شبکه و یک سیم کارت تنظیم کنید. TD-LTE بدون محدودیت فناوری میراث مانند محدودیت فضا و قابلیت حمل مودم ، تجربه سرعت بالاتری را ارائه می دهد. ویژگی مثبت دیگر این فناوری این است که قابلیت بارگیری بسیار خوبی دارد؛ در نتیجه ، در صورت افزایش بار ترافیک ، دامنه افزایش می یابد. به دلیل پینگ کم و پایداری بالای این فناوری ، افراد علاقمند به بازی های آنلاین می توانند بدون مشکل سرعت کند بازی کنند.

ویژگی های اینترنت پر سرعت TD-LTE

  • محدودیتی در اتصالات وجود ندارد
  • بارگیری سریع
  • پوشش سراسر کشور
  • سرعت و ثبات بالا
  • سرعت بارگیری تا 40 مگابایت و سرعت بارگیری 4 مگابایت
  • نیازی به خط ثابت نیست
  • سهولت حرکت

بهترین سرویس اینترنت پر سرعت کدام است؟ یا چه نوع سرویس اینترنت پر سرعت برای کار یا خانه مناسب است؟

برای پاسخ به این سؤالات باید از کاربرد فعلی فناوری استفاده کنیم اینترنت پرسرعت TD-LTE شاید بهترین گزینه برای اینترنت پر سرعت نسل چهارم باشد ، زیرا پس از پایان دوره اینترنت تلفنی ، سرویس های پر سرعت مانند ADSL وارد این زمینه شده اند ، اما در برخی موارد به دلیل محدودیت هایی که این سرویس ایجاد می کند ، بسیاری از آنها استفاده از اینترنت سریعتر را در نظر گرفته اند و اکنون بهترین و گزینه جایگزین است مناسبترین اینترنت پرسرعت TD-LTE زیرا با گسترش و رشد شبکه های تلفن همراه ، شرکت های تلفن همراه سعی کرده اند خدمات اینترنتی سریعتر و مطمئن تری را برای کاربران خود ارائه دهند. خدماتی که با سرعت و اطمینان بیشتری ساخته شده اند و در نهایت منجر به طراحی و تولید می شوند اینترنت پرسرعت TD-LTE محکم کنید

دو طرفه اتصال به اینترنت پر سرعت TD-LTE

شما از خدمات استفاده می کنید اینترنت پرسرعت TD-LTE به راحتی می توانید از ارتباطات دو طرفه یا به اصطلاح Duplexing استفاده کنید که از دو روش مختلف نیز استفاده می کند.

اولین تکنیک: تکثیر تقسیم فرکانس که به FDD نیز معروف است ، از دو باند کاملاً متفاوت برای ارسال و ارسال (uplink) و همچنین دریافت (downlink) اطلاعات استفاده می کند.

فناوری دوم: تکثیر تقسیم زمان ، که به عنوان TDD نیز شناخته می شود ، مبتنی بر یک باند فرکانس واحد است که آن را برای ارسال یا دریافت داده در زمان های مشخص توزیع می کند.

در حقیقت ، استفاده از تقسیم فرکانس از طیف فرکانس این امر را ممکن می سازد اینترنت پرسرعت TD-LTE این امکان را به شما می دهد تا در صورت لزوم ، زمان اختصاصی برای هر دو جریان Uplink یا Downlink را کنترل کنید ، این بدان معناست که می توانید ارسال و دریافت اطلاعات از این طریق را مدیریت کنید.

بعضی اوقات ، اپراتورهای تلفن همراه به طور جداگانه از فناوری های FDD و TDD برای ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه یا خانه و دفتر استفاده می کنند. این امر باعث کاهش وقفه در خدمات مختلف می شود و هر یک از این گروه ها می توانند از خدمات باکیفیت بهره مند شوند.

مزایای استفاده از اینترنت پر سرعت TD-LTE

موارد بالا باعث سرویس می شوند اینترنت پرسرعت TD-LTE شما می توانید مزایای زیر را ارائه دهید:

اولین مزیت: افزایش ظرفیت

به دلیل سرعت بالای انتقال داده در اینترنت پرسرعت TD-LTE بنابراین توانایی بسیار خوبی در انتقال و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که درنهایت منجر به پیشرفت چشمگیر تجربه کاربر در بین کاربران می شود.

مزیت دوم: هزینه های پایین تر

معماری ساده و بی عیب و نقص اینترنت پرسرعت TD-LTE این امر باعث می شود اجرای ، نصب و راه اندازی بسیار سریع ، راحت و کم هزینه باشد

مزیت سوم: انعطاف پذیری در طیف فرکانس

نسل چهارم اینترنت یا خودش اینترنت پرسرعت TD-LTE این دستگاه در بسیاری از طیفهای فرکانس مختلف کار می کند که پهنای باند آنها می تواند به 200 مگاهرتز برسد.بخاطر اندازه بزرگ گروههای طیف فرکانس ، امکان انتقال آسان تر و دستیابی به ظرفیت بیشتر و سرعت انتقال بالاتر برای کاربران امکان پذیر است.

ویژگی چهارم: تجربه کاربری بهبود یافته

در اینترنت پرسرعت TD-LTE ظرفیت فعلی بصورت پویا به جریانهای Uplink یا Downlink اختصاص داده شده است و این امر باعث می شود با توجه به نیاز کاربر از پهنای باند موجود استفاده شود که به نوبه خود تجربه بهتری را به کاربر منتقل می کند. به آرامی

همه این مزایایی که وجود دارد اینترنت پرسرعت TD-LTE ما ذکر کردیم که این سرویس به آن امکان می دهد تا در زمینه خدمات اینترنتی بی سیم که WiMAX است ، به راحتی رقیب اصلی خود را دور بزنید. از همه مهمتر ، بسیاری موارد دیگر مانند سادگی ، سهولت تنظیم ، انتقال سریع داده ها و دریافت و همچنین مقرون به صرفه بودن ، بسیاری از کاربران ADSL را به سمت سوق داده است. اینترنت پرسرعت TD-LTE تمایل.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02145574110 از 8 صبح تا 8 شب تماس بگیرید و از کارشناسان فروش تاکنت مشاوره بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.

مهندسی Hesabgar پرداز در سال 1997 به منظور کار در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات با نام تجاری Taknet تاسیس شد. این شرکت دارای مجوز ارتباطات ثابت است سروو! این کشور یکی از سازمان های پخش و ارتباطات رادیویی در سراسر کشور است و هم اکنون دارای یک منطقه پوشش خالص در سراسر کشور است و خدمات معتبر و باکیفیتی را به صورت شبانه روزی ، هفت روز در هفته به مشترکان خود ارائه می دهد. Taknet هزاران مشترک مشترک اینترنتی ، خدمات سازمانی و اداری دارد. سبد سهام مدیران و شرکای نت نت همواره سعی کرده است با استفاده از مدل های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی ، کیفیت خدمات و رضایت مشتری را ارتقا بخشد..

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا