استان ها

جزییات جدید از آتش‌سوزی برج رامیلا در چالوس

دیباروز/ مازندران مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران جزئیات جدیدی از آتش سوزی برج رامیلا در چالوس را تشریح کرد.

علی اصغر احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (دیباروز)، با بیان اینکه 96 واحد در آتش سوزی برج رامیلا سوختند، اظهار کرد: هم اکنون آتش سوزی در این ساختمان مهار شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولین آتش سوزی ساعت 7 صبح و تنها یک ساعت پس از شروع آتش مهار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران افزود: این ساختمان شامل 84 واحد مسکونی است که از این تعداد تنها 20 واحد فعال بوده و در زمان حادثه تنها سه واحد مسکونی وجود داشت که تمامی ساکنان ساختمان تخلیه شدند. ساعت اول

آل احمدی گفت: نمای ساختمان کامپوزیت بود، زیربنای مشترک داشت و سرعت حریق افزایش یافت و شدت آتش سوزی باعث ذوب شدن نمای بیرونی ساختمان شد.

وی گفت: آتش نشانی اداره کل بندر، فرودگاه نوشهر، شرکت نفت منطقه شالوس، شهرداری های بابل، آمل، نور، آزاد شهر، نوشهر و سایر شهرهای غرب مازندران با 13 دستگاه خودروی آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند. از ساعات اولیه

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران ادامه داد: در مصاحبه با شهرداری مقرر شد در صورت استحکام سازه و مستحکم بودن ساختمان و همچنین در صورت وجود ساختمان با استفاده از نظام مهندسی بازدید و بازسازی شود. تنش در اسکلت ساختمان تخریب کنیم اما چون اسکلت بتنی است امکان بازسازی وجود دارد.

احمدی در پاسخ به علت اصلی این حادثه، آتش سوزی ناشی از اتصالات برق ساختمان، گفت: علت حادثه و میزان خسارت وارده همچنان در دست بررسی است و متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا