حوادث

حرفه ای شدن کارکنان ناجا در گرو آموزش مستمر و هدفمند

رئیس نیروی انتظامی پیشگیری ، آموزش صحیح و مدرن را دلیل رشد و تسلط بر کادر و رشد و کارآیی سازمان عنوان کرد و گفت: آموزش باید مداوم و بدون وقفه هدفمند باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، سردار مهدی معصوم بیجی ناجا در حاشیه نشست اردوی جهادی برای ارتقا training آموزش و پیشگیری پلیس ، گفت: سازمان هایی که تمرکز خود را روی آموزش دارند هزینه های آنها را کاهش می دهند و در همه ابعاد مختلف ارتقا می یابند. بنابراین ، آموزش باید مداوم ، هدفمند و بدون شکست باشد.

وی افزود: ارتقا مهارت های حرفه ای و حرفه ای پرسنل پلیس پیشگیری از طریق استفاده از توانمندی های آموزشی توسط معلمان باتجربه و باتجربه ، ایجاد قابلیت های جدید در آموزش و پرورش و استفاده از هنرهای تجسمی مانند انیمیشن و سایر موارد … پلیس محسوب می شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: “برای دستیابی به روشها و روشهای آموزش بهتر ، جدید با توجه به ارتقا skills مهارتهای تخصصی ، باید تجارب میدانی و مطالعه تطبیقی ​​امور آموزشی مورد توجه قرار گیرد.”

وی آموزش را مهمترین اصل در اجرای موفقیت آمیز مأموریت ها دانست و تأکید کرد: لازمه پلیس حرفه ای و آموزش دیده برای اینکه بتواند وظایف محوله را با بالاترین نتیجه انجام دهد ، تنظیم صحیح ، مستمر و هدفمند اصل آموزش است. این قدرت پلیس را به وجود می آورد. در حقیقت ، موفقیت سازمانها با آموزش مداوم و ارتقا scientific علمی منابع انسانی آنها ارتباط مستقیم دارد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت که طی هفت ماه نخست سال جاری ، 4،730 پرسنل پلیس پیشگیرانه در قالب کنفرانس های ویدئویی در دوره های تخصصی با موضوع قانون استفاده از سلاح ، یکنواختی و تعالی رفتار و … زنده ماندند.

معصوم بیجی در خاتمه گفت: “آموزش در همه سازمان ها مهم است و از نظر روان بودن مأموریت ، دامنه آن و حساسیت موجود در نیروی پلیس از اهمیت بیشتری برخوردار است.” بر این اساس ، آموزش باید به عنوان اصلی ترین روش برای بهبود عملکرد وظیفه در نظر گرفته شود ، در حالی که آموزش به صورت بسته و بسته نیست. بنابراین ، نیازهای اصلی و اولویت باید تقویت شود و ما باید به سمت فضاهای جدید و جدید برویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا