ورزشی

حسن رنگرز بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی بود/ مقایسه بنا با سرمربی جدید کار درستی نیست

حبیب در مصاحبه با دیباروز شما را ترک می کنم

حسن رنجرز بهترین انتخاب برای هدایت تیم ملی بود/ مقایسه ما با سرمربی جدید درست نیست

فرنجی یکی از اعضای سابق تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است که مقایسه محمد با ما با سرمربی جدید درست نیست.

حبیب آکلی، عضو سابق تیم کشتی فرنگی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری پرنا، درباره انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران، اظهار داشت: تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است. تکاوری یکی از افتخارات کشتی ایران است. در سال هایی که با تیم ملی کشتی گیر بود به عنوان یکی از ستاره های این رشته شناخته شد و پس از بحث تمرین توانست و عملکرد موفقی داشته باشد. در لیگ دانش آموزی شاگرد تکاوران بودم و او هم از نظر تکنیک و هم از نظر روحی با بچه ها ارتباط خوبی داشت. در بحث علمی هم شاهد حضور او در پست مدیریتی ارشد بودیم بنابراین معتقدم حسن رنجرز بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی کشتی بود که فدراسیون با انتخاب او به این مهم دست یافت.

وی با اشاره به تلاش های محمد بنا برای موفقیت تیم ملی در سال های اخیر گفت: از زمانی که او هدایت تیم جوانان ایران را برعهده گرفت، اتفاقات خوبی را در این زمینه شاهد بودیم. درست است که در برخی دوره ها ناکامی هایی مانند المپیک ریو یا حتی اخیراً در مسابقات جهانی که ماهیت ورزش است، وجود داشته است. ورزش همیشه با برد و باخت همراه بوده است اما فراموش نکنیم که بسیاری از مدال های ما در المپیک و سایر عرصه های بین المللی با حضور این مربی به دست آمده است.

دارنده مدال برنز جهان افزود: محمد بنا کیفیت خوبی دارد، شجاعت او را به خوبی به بچه ها داد، او مدیریت تیمی را داشت که هر مربی به آن نیاز دارد. بنا با تغییر قوانین توانست از آن در مسابقات به نفع ما استفاده کند که به اعتقاد من یکی از خوبی های اوست. حسن رنجرز در هر سمتی که داشته است، آثار موفقیت خود را به جا گذاشته است. به نظرم مقایسه این دوتا درست نیست چون رنگرز الگوست و میتونه خودش رو خوب نشون بده. محمد بنا محمد بنا است و حسن رنگرز حسن رنگرز و هر دو اخلاق و روش خاص خود را دارند. به امید اینکه حسن رنجرز بتواند به سبک خود به افتخار کشتی ادامه دهد.

بالاخره گفت: نفرات تیم ملی اول توانمند هستند. سال آینده برای کشتی ایران بسیار تعیین کننده خواهد بود. بر اساس توانایی خود باید به تیم ملی اعتماد به نفس بدهیم تا در مناطق حساس عملکرد بهتری داشته باشد. امیدوارم کادرفنی جدید یک واحد بیاید تا در آینده تیم شادبی را به مسابقات بفرستیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دهید 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا