فرهنگ و هنر

حسین انتظامی: سینما از مراکزی است که توجه خاص به رعایت دستورالعمل‌ها دارد

در روز دوم سال 1400 ، حسین انتظامی برای تماشای فیلم “خون شاد” به کارگردانی مسعود کیمی به عنوان یکی از فیلم های نوروزی به سینما ماندانا آمد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، حسین انتظامی در حاشیه حضور خود در سینما ماندانا اظهار داشت: سال نو را به همه هموطنان تبریک می گویم و امیدوارم امسال مبارک باشد سال برای همه “

وی ادامه داد: “امروز برای تشکر از خدا و کارگران در سینماها آمدم. سال گذشته که بیماری عروق بیماری کرونا قلب در سراسر کشور شیوع یافت ، سینماها از مراکزی بودند که توجه ویژه ای به پیروی از دستورالعمل ها داشتند و به همین دلیل تلاش های ما همکاران در سینماهای سراسر کشور شایسته تقدیر هستند.

“در طول سال گذشته ، اگرچه سینماها تقریباً فعال بودند ، اما رعایت دستورالعمل ها برای سازندگان فیلم بسیار مهم بود ، زیرا سلامتی مردم برای آنها مهم بود و هیچ گزارشی از آن گزارش نشده بود. بیماری عروق بیماری کرونا قلب در طول سال در جشنواره فیلم فجر “گفت: رئیس اقتدار سینما. ما به آن دست نیافتیم ، در حالی که جشنواره فیلم فجر با استقبال گسترده ای روبرو شد و خوشبختانه مخاطبان سینما به آن توجه کردند زیرا آنها یک کلاس تحصیل کرده هستند و همکاران ما در سینما نیز مراقبت کردند دستورالعمل های بیماری کرونا.

نظامی افزود: “اگر به دنبال توسعه فرهنگی و انسانی هستیم ، همه باید تلاش کنیم که مصرف فرهنگی را تحت تأثیر پدیده های تحمیل شده محدود نکنیم.” یک جنبه از مصرف فرهنگی همراه با کتاب ، روزنامه نگاری ، تئاتر و موسیقی حوزه سینما است که به خودی خود یک آیین شناخته می شود.

رئیس سازمان سینمایی گفت: “من به هموطنانم اطمینان می دهم كه آنها محیط سینما را ایمن می دانند و من به همكارانم در سینماها مجدداً تأكید می كنم كه آنها باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند كه سلامت مردم مسئله مهمی است.”

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای ملت ایران در همه اقشار و طبقات بخصوص در زمینه تولید و نمایش سینما سال سختی بود. همچنین خساراتی به این کار وارد شده است. البته بنیاد سینما با اصلاح اعتبارات خود برخی از این خسارات را برطرف می کند ، اما حقیقت این است که به دلیل امکانات محدود ما نتوانستیم مانند گذشته سینما ظاهر شویم و از این رو از خانواده سینما متاسفیم .

در پایان ، تعهد من گفت: فیلم های جدید برای نمایش نوروزی به تئاتر ناوگان دولتی پیوستند. با تشکر از عزیزانی که در راه اندازی این دوره کمک کردند. مقر کرونا بنیاد فیلم تصمیمی برای حمایت از این فیلم ها و سازندگان فیلم صادر کرده تا آنها را به نمایش آنها ترغیب کند.

در این جلسه ، محمد گاسید اشرفی ، رئیس انجمن فیلمسازان و صاحب ماندانا ، سال نو را به همه مردم ، به ویژه بینندگان فیلم تبریک گفت و گفت: “از حضور شما در رئیس بنیاد فیلم در میندانا متشکرم. سینما که کارگران و کل سینما را تشویق کرد.

وی ادامه داد: از مردم کشور به ویژه مخاطبان سینما که همیشه از سینما حمایت کرده اند می خواهم که سینما را تنها نگذارند زیرا تمام پروتکل های بهداشتی در سینماها رعایت می شود و جای نگرانی نیست. سینما ها مکانی بسیار امن هستند و در آغاز و در فاصله بین فرصت ها پاکسازی کاملی وجود دارد.

اشرفی گفت: امیدوارم پنج فیلم اکران شده در سال جدید پرفروش ترین ها باشند و باعث رونق اقتصادی سینما شوند و من خوش بین هستم که سینمای ایران بتواند جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا