استان ها

حضور ۲۲ ناشر از خراسان رضوی در نمایشگاه مجازی قرآن کریم 

دیباروز / خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از حضور 22 ناشر و 14 مutesسسه قرآنی در استان در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

جعفر موراورید با اعلام این خبر گفت: وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در اکثر مراکز استانها و شهرستانهای کشور منجر به برگزاری واقعی نمایشگاه قرآن کریم برای امسال شده است. این نمایشگاه در تاریخ 11 مه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد و تا 30 اردیبهشت افتتاح می شود.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات ارائه شده توسط معاون فناوری اطلاعات در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در اولین روز از نمایشگاه مجازی قرآن کریم ، میلیون ها بازدید و بیش از 3 میلیون بازدید انجام شد در مصر ضبط شده است. 12 ساعت اول اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم. ”

“در این نمایشگاه فرضی ، دو بخش اصلی از فروشگاه و محتوا وجود دارد که به فروش کتاب های چاپی در زمینه دین و دفاع از مقدسات و امکان نمایش و فروش همه کتاب های مربوط به دین و مذهب اختصاص دارد. چیزهای مقدس “، موروارد گفت. دفاع از صدور پروانه چاپ ناشران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

وی با اشاره به حضور 22 ناشر از خراسان رضوی در این نمایشگاه ، خاطرنشان کرد: انتشارات بنیاد تحقیقات اسلامی آستان قدس رضوی ، م theسسه فرهنگی هنری خراسان ، شمشاد ، علامه طباطبایی ، مدرسه علمیه خراسان ، نسیم رادوان ، انجمن قاریان قرآن در مشهد. مالک عزام ، تدبر در قرآن و زندگی نامه ، رعنا وویس ، استوار ، راز توکل ، وال عصر ، م Instituteسسه مطالعات استراتژیک اسلام نور برای علوم و معارف ، م Instituteسسه فرهنگی ، هنری و انتشارات زارا آفتاب ، دانشگاه علوم اسلامی رضوی ، پیام کلیدار و شاملو 22 ناشر حاضر در این نمایشگاه از خراسان رضوی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه “کتاب های ناشران با تخفیف 20 درصدی در نمایشگاه مجازی قرآن کریم ارائه می شود” ، افزود: امکان بازدید و خرید 24 ساعته برای عموم. و بدون محدودیت جغرافیایی ، در اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم. کتابهای خریداری شده توسط بازدیدکنندگان نمایشگاه بصورت رایگان ارسال می شود و هزینه پست توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می شود. ارسال کتاب از طریق شرکت ملی پست و سایر شرکت های فعال امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در محتوای این نمایشگاه 14 م Quranسسه قرآنی در استان وجود دارد ، گفت: 30 سمینار الکترونیکی متخصص در زمینه های مختلف فرهنگ قرآنی در این نمایشگاه برگزار می شود که از این تعداد 10 وبینار در سطح بین المللی در حضور شخصیت های برجسته مهمانان فرهنگ قرآنی و اسلامی ، 10 کشور وجود خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از 11 تا 20 اردیبهشت ماه سال 1400 به آدرس www.iqfa.ir برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا