فرهنگ و هنر

داوران نهایی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) معرفی شدند

دبیر علمی اولین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام) اسامی داوران نهایی این جشنواره را اعلام کرد.

به گفته دیباروز ، مدیران دو خبرگزاری مدیران شبکه های نسیم و OFOG ، مدیر سیما فیلم ، معاون صدای صدا و سیما ، مدیران کل صدا و سیما ، فرمانداری ها ، صیدا و الاخبار هستند. خبرگزاری صدا و سیما ، اساتید متعدد دانشگاه ، کارگردانان ، فیلمسازان و عکاسان از داوران نهایی جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام) هستند.
در این نشست ، همدردی با حاکمان جشنواره امام رضا (ع) که همزمان با معرفی حاکمان بود ، با حضور حسن خوجاسا ، حمید مقدم فر ، جواد رمضان نژاد ، فرشاد مهدی پور ، سید بشیر حسینی ، امید علی آل مسعودی ، و دال دال عبدالکریم. خیامی عبدالله گنجی ، علی فخری ، علی احمدی ماریام سلیمی ، بایام تیرانداز ، صابر خالجی ، مصطفی قمری ففا ، شهرام فسوگی ، علی علوی ، مهدی شهاب تالی ، محمد احسانی ، سالم غفوری ، حمید امامی ، عباس ثانی و علی رضا آل- آتاریانی سید عباس مرحشمی ، علی آگرابی ، شهاب الدین ، ​​شهاب الدین کن ، محمد همدانی ، سجاد غفیلا باشی ، علی رضا پور شکوری ، سعید غفاری ، مهدی انجیدانی ، سیدصدیق باگمان ، حسین کازرونی ، شاه حسینی ، مجید رضا بلاها را پیدا می کند ، پ نظر داد
دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) با تأکید بر لزوم دادن امتیاز بیشتر به موضوع و پرداخت ویژه ، متفاوت ، اصیل ، غیر مکرر و جذاب در تولید و انتشار آثار جشنواره ، گفت: واقع گرایی همان است جامعیت ، ترکیب ، تنظیم و فرم رسانه مناسب مخاطبان ، رسانه ها و توجه موضوعات خارج از صحن مقدس و مشهد مقدس از جمله معیارهای مهم و مشترک ارزیابی آثار دریافتی هستند.
اکبر نصرالله با رد کمیت و راهکارهای مغایر با اخلاق دینی و اسلامی گفت: “خادمان و فعالان رسانه ای باید سعی کنند فرهنگ و ارزش های رضوی ، عشق و فداکاری مردم ، نعمت وجود امام رضا (ع) را درک کنند. علیه السلام) ، و مسائل مربوط به “امام رضا (علیه السلام) باید از حاشیه ، اطراف و چیزهای ناشناخته کشف و آشکار شود. به جای داخل مقبره ، صحنه ، افراد مشهور و مسئول.
دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام) با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و برخی رفتارهای مغایر با دین و اخلاق در مبارزات انتخاباتی و مباحث قبلی گفت: مبنای گفتگو و گفتگو درباره امام رضا علیه السلام بر او ، حتی در گفتگو با مخالفان ، آزادی اندیشه ، انصاف ، صراحت و تحمل متفاوت بود. رسانه ها می توانند با ترویج زندگی امام رضا (علیه السلام) و اصول و معیارهای بحث ، به ویژه در زمینه علمی ، حداکثر مشارکت و بسیاری از خطرات را ترویج دهند رشته. بحث ها ، بحث ها و مبارزات انتخاباتی ، تبدیل چالش های احتمالی به فرصت ها.

نصر الهی همچنین با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ، اظهار داشت: برای استفاده بیشتر از مناسبت های ملی و معنوی برای نوروز و شعبانیه و همچنین کشور به دلیل کرونا آمادگی برگزاری جشنواره را ندارد ، و همچنین مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. این جشنواره تا اواسط ماه آوریل ادامه دارد و تا سال آینده ادامه دارد.
دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) افزود: تاکنون آثاری از استانهای مختلف تاکنون از استانها با برادران اهل سنت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و پیش بینی می شود با توجه به رویدادهای آینده “
جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) فرصتی را برای آگاهی از فرصت ها ، تهدیدها ، نقاط قوت و ضعف و رشد و همکاری مردم و فعالان رسانه ای دانست و گفت: “جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) فرصتی برای شناسایی و حمایت از افراد ناشناس است. کارمندان رسانه و پشتیبانی. “برای بهره مندی از ابتکارات و تجربیات به دست آمده در طول بحران به منظور برنامه ریزی دقیق تر. دقت در هم افزایی ، برقراری ارتباط ، افزایش پرسنل رسانه و بهبود کمیت و کیفیت محصولات اطلاعاتی در زمینه آموزش و پرورش رضوی در آینده. سال ها.
نصرالله گفت: اخبار ، گزارش ها ، سرمقاله ها ، یادداشت ها ، مصاحبه ها ، عکس ها ، گزارش های خبری و اینفوگرافیک ها در اخبار ، رسانه های تحلیلی ، پادکست ، طراحی بازی ، بخش نرم افزار و حرکت در قسمت رسانه های مجازی ، برنامه های تلویزیونی و رادیویی و مستندها. کلیپ های تلویزیونی ، از جمله صوتی و تصویری ، اولین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) است که در صورت مساعد بودن ، آخرین مراسم آن به مناسبت عید سعید فطر در پایان ماه مه 1400 برگزار می شود.

در این جلسه محسن هوشمند دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام) چهار هدف کلی تأسیس این جشنواره و تقویت آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در زمینه های مختلف و بازخوانی مفاهیم اساسی را گسترش داد. در ذکر زندگی امام رضا علیه السلام در حمایت از وی با تکریم و تکریم از خالقین آثار شگفت انگیز رضوی و توجه به ابعاد کمی و کیفی کار رسانه ای ، افزود که متقاضیان می توانند به وب سایت جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت نام برای شرکت در جشنواره.
در این جلسه ، همدردی با حاکمان نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) ، آنها نظرات خود را در مورد عملکرد بهتر جشنواره ، به ویژه در سال های آینده ، از جمله این که خوجاسا ، یکی از استادان ارتباطات ، گفت:

امید علی الماسودی نیز بر صحت اصالت آثار تأکید کرد و پیشنهاد کرد بخشی برای آموزش رسانه به جشنواره اضافه شود.

عبدالکریم خیامی همچنین پیشنهاد کرد که به ارزیابی اثرات رای گیری و مشارکت مردمی بپردازید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا