اجتماعی

دستگیری عامل اسیدپاشی در یکی از پارک‌های شهرستان شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که به تعدادی از زنان در حال ورزش در پارکی در شهرستان شهریار اسید پاشیده بود، خبر داد.

به گزارش دیباروز، سردار کیوان ظاهری است وی با اعلام این خبر گفت: در پی اسیدپاشی روز گذشته به تعدادی از بانوانی که در یکی از پارک های شهر “شهریار” مشغول ورزش بودند و انتشار عکس های آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ضارب در معرض خطر قرار گرفت. اسید. پدربزرگ بلافاصله شناسایی و دستگیر و در دستور کار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این حادثه زنی از ناحیه پشت پا دچار جراحت خفیف شد که برای مداوا به بیمارستان منتقل شد و لباس سه زن دیگر نیز اسید پاشی شد. .

زهیری تصریح کرد: با انجام تحقیقات از محل حادثه، بررسی دوربین های مدار بسته تلویزیونی مشرف به صحنه و گرفتن اظهارات قربانیان اسیدپاشی، عکس و چهره ضارب اسیدپاشی به دست آمد و در کمتر از 24 ساعت در عملیاتی توسط ماموران کلانتری غرب استان تهران، متهم در شهرستان اندیژ «شهریار» دستگیر شد.

رئیس پلیس غرب تهران اظهار داشت: متهم 32 ساله و دارای سابقه کیفری سرقت، قاچاق مواد مخدر و تخریب اموال عمومی است که ترک اعتیاد انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، زهیری در پایان با تاکید بر اقدامات قاطع و قانونی پلیس با متخلفان و خرابکاران نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: آرامش مردم از اولویت های پلیس در انجام ماموریت های خود است. و وظایف به عنوان پاسخ».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا