حوادث

دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیارد ریالی

رئیس پلیس پنیر پایتخت از دستگیری فردی که با ارائه رسید نویسنده به مالباختگان ۱۰ میلیارد دلار از این ترفندها در حال حاضر.

گزارش دیباروز سرهنگ داود معظمی گودرزی او گفت: ۳۱ اردیبهشت مرد ۳۲ سال است. صاحب فروشگاه ساعت فروشی در اطراف “این دنگ” برای پلیس و پنیر و بازدید و ارائه شکایت از دادسرای ناحیه ۳۱ با موضوع کلاهبرداری از رسیدگی و دستگیری متهم نامیده می شد.

او اضافه کرد که شاکی بازجویی و مطالعه شخصی تلفن تماس مغازهاش ، تقاضای خرید, مشاهده, کمک, و دو دیدگاه را دیکته می کند و پس از گفت و گو از قیمت نهایی تا ۸۰۰ میلیون ریال موافقت کرد و ta برای که پس از انتقال پول به حساب من., کالاهای خریداری شده به آدرس او ارسال می شود به من.

رئیس پلیس پنیر و ادامه تحقیقات فرشنده همچنان خریدار ادعا می کند که با توجه به ارزش رسمی کالا دستور در چند مرحله مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از طریق ساتنا به کارتم که در آن پول است ارسال از طریق شبکه های اجتماعی ارسال به من کمک کند.

معظمی افزود: با توجه به شاکی خریدار ارسال فیشها به عنوان شاکی می کند که ۲۴ ساعت دیگر سپرده خواهد شد و من نیز به دلیل آن که در پرداخت دیده است ، ادعای خریدار به قبول و کالاهای مرسوم به آدرس او را توسط پیک ارسال می شود اما پس از ۲۴ ساعت مبلغ پول است نه متوجه شدم در دام کار را به من آموخته.

رئیس پلیس پنیر را اضافه کنید: با توجه به حساسیت موضوع و کارکنان آن را چک کنید, او در رصدهای اطلاعات موفقیت متهم شد ۲۸-پیر ساکنان نزدیک “افسریه” به شناسایی و رصدهای اطلاعات آنها از اطلاعات به دست آمده که متهم سابقهدار و بیشتر با همان جرم دو بار به زندان فرستاده شده در حال حاضر.

می گویند که در عراق تحقیقات پلیسی ۱۰ تعداد پرونده مشابه دیگر نیز به پلیس پنیر است که به نام ” گفت: شاکی نیز مشابه گزارش شده ادعا می کند که پرداخت سفارشات کالاهای طریق ساتنا پول jack FM ببینید.

معظمی افزود: با پیش نویس این لایحه قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد و پس از انتقال به اوباما به جرم انتسابی اعتراف و پس از دریافت کالا در اینترنت سایت خرید و فروش با ارزش پایین تر از قیمت واقعی میفروخته بود.

به اخبار پلیس گفت که کارشناسان ارزش را پشتیبانی نمی کند اموال کلاهبرداری در مجموع به ۱۰ میلیارد دلار برآورد شد از فروش کالا و خدمات خواستکه قبل از تحویل به خریداران اینترنتی میزان سپرده توسط متقاضی مطمئن شوید و سپس یک پیام فرستاده شده از بانک نسبت به ارسال محموله سفارش داده شده به آدرس فرد به عمل آورند.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا