استان ها

دشمن در پی از هم گسستگی جامعه اسلامی و انقلابی ایران است

وزیر کشور:

احمد وحیدی با بیان اینکه دشمن به دنبال برچیدن جامعه انقلابی اسلامی ایران است، گفت: دشمن با پیشرفت، وحدت و پایبندی به آرمان های واقعی ملت و جایگاه ایران در جهان امروز و همراه با آن مخالف است. دشمن قصد تفرقه دارد و هرج و مرج توانایی برهم زدن آن را دارد اما همیشه شکست می خورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در جلسه افتتاح و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور نماینده، ولی قانونی و نمایندگان مردم کرمانشاه برگزار شد، گفت: در منطقه اسلامی این شورا و جمعی از مسئولان منطقه بیان کردند: یکی از موضوعات مهم کشور، ارتباط بین اقشار مختلف مردم و مسئولان جامعه است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته در زمان مدیریت استاندار سابق کرمانشاه مشکلات زیادی مهار شد، افزود: در سال گذشته که مشکل اصلی کشور کرونا بود، مشکلات زیادی در استان کرمانشاه وجود داشت. . تلاش‌هایی برای پوشش واکسیناسیون در کنار سایر استان‌ها صورت گرفته است.

وزیر کشور تصریح کرد: اصلاح نظام اقتصادی و تعمیم یارانه ها از دیگر اصلاحات مهم کشور در دولت سیزدهم و انقلابی بود که با وجود مشکلات فراوان انجام شد و این اقدام باعث کاهش نرخ تورم شد. ، که به خوبی کنترل می شد. توسط استاندار کرمانشاه اداره می شود.

وحیدی اتفاق بسیار خوبی که در استان کرمانشاه در ایام اربعین افتاد، تاکید کرد: این استان.

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر که نمونه های آن در سراسر استان ها دیده شده است، استان کرمانشاه به خوبی این موضوع را کنترل کرده است و بر اساس گزارش های بسیاری از مناطق، کرمانشاه از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

وزیر کشور با قدردانی از زحمات استاندار سابق و تاکید بر تلاش های صورت گرفته برای ادامه و بهبود فعالیت ها در کرمانشاه، گفت: همچنان در خط مقدم منحنی توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه هستیم و تلاش هایی که برای آن انجام شده است. باید تا امروز ادامه داشته باشد و در جهت خدمت به مردم گام برداشته شود.

وحیدی خدمت به مردم را وظیفه اولیه مسئولان دانست و گفت: استاندار جدید کرمانشاه با توجه به فعالیت در حوزه آموزش و پرورش و اهمیت بسیار این موضوع در جامعه و همچنین شناخت کامل این استان باید برای رفع این نیاز در کرمانشاه تلاش کنیم.

وی افزود: وفاداری مدیران به دلیل آشنایی با فرهنگ، تنوع نژادی و آداب و رسوم در مدیریت ضروری خواهد بود و با بسیج همه مردم برای همکاری می توان اقدامات بسیار موثری در حوزه های اشتغال، مسکن، اقتصاد و… جوانان جمعیت و غیره.

وزیر کشور در سخنان پایانی خود با بیان اینکه دشمن به دنبال براندازی جامعه اسلامی و انقلابی ایران است، یادآور شد: اعتراض دشمن به پیشرفت، وحدت و پایبندی به آرمان‌های واقعی ملت و جایگاه ایران در عرصه ملت است. جهان امروز با دشمنی اش سعی می کند با تفرقه و هرج و مرج آن را خراب کند، اما همیشه شکست می خورد.

واحدی گفت: مردم به نظام انقلاب اسلامی اعتماد دارند و دشمن قصد دارد بی اعتمادی ایجاد کند که جایی برای نفوذ به اندیشه انقلابی مردم پیدا نکند و تا زمانی که به ایمان، انقلاب و رهبر انقلاب پایبند باشیم. انقلاب. ، این غیرممکن خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا