عمومی

دعوت از مردم برای حضور در مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیباروز،
متن فراخوان و فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

سحرگاه ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز برنامه های جشن دهه فجر با شعار محوری جشن ملی برگزار شد. 1400» با تبریک فرا رسیدن دوازدهم بهمن ماه، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) مردم اسلام را به انقلابی گری و همیشه در صحنه برای پاسداری از ارزش های والای مردم دعوت می کند. انقلاب اسلامی و قدردانی و تجلیل از حماسه آفرینی های آن. یکی از مردان متعصب ایران اسلامی ضمن حضور در این مراسم با آرمان های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی. تجدید میثاق کردند و حول محور ولایت فقیه برای ادامه راه شهدا متحد شدند و امام خمینی رحمه الله بر دفتر افتخارشان برگ زرینی گذاشت.

مراسم دوازدهم بهمن ماه سالروز تاریخی ورود امام سربلند و سرافراز ملت به اقصی نقاط کشور به ویژه همزمان در آرامگاه امام راحل با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت نه صبح طبق دستورالعمل بهداشتی برگزار می شود. سپس مردم مؤمن و انقلابی در محل تحصن حضرت امام خمینی (ره) در بهشت ​​زهرا (سلام الله علیها) در جوار شهدای هفتاد و دو نفر تحصن کردند و از ساعت 11:00 در صبح با سخنرانی یکی از مقامات دولتی در بزرگداشت آن روزها.

گفتنی است این جشن همزمان با حرم امام راحل رحمه الله در بیش از 900 شهر و شهرستان در سراسر کشور و در مناطقی که به حضور و یاد امام خمینی (ره) (مدرسه رفاه واقع در ایران) مزین شده است. ). خیابان). ، بیت امام در قم و زادگاه ایشان در خمین، اقامتگاه ایشان در جمران و حسینیه، فرودگاه بین المللی امام خمینی و ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد و در برخی مناطق خارج از کشور مانند اقامتگاه امام در نجف ترکیه و نوولچاتو در پاریس و …. ) جشن های مختلفی به مناسبت گرامیداشت نام و یاد امام راحل طبق دستورات بهداشتی برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه به ویژه در آغاز جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی و روز دوازدهم بهمن ماه حضور یابند. در سراسر کشور. کشور.

دکمه بازگشت به بالا