اجتماعی

دولت سیزدهم پیگیر پیشرفت های حاصل از توسعه مناطق روستایی

وزیر کشور در پیامی با بیان اینکه این روستا مرکز تولید و اشتغال کشور است ، گفت: در دستور کار قرار بگیرید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، متن پیام احمد وحیدی وزیر کشور به مناسبت روز روستا و مسافر به شرح زیر است:

“رونق آبادی های روستایی ، به عنوان تبلور زندگی اجتماعی و اقتصادی جامعه ، از دیرباز نقش مهمی در توسعه پایدار روستایی و توسعه ملی کشور داشته است. بنابراین ، اهمیت و موقعیت روستاها به عنوان مراکز تولید ارزشمند و ایجاد ثروت ، منجر به نقش آنها در سیاست و برجسته شدن برنامه های توسعه ملی در سالهای اخیر شد.

توسعه و آبادانی روستایی همواره یکی از دغدغه های اصلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی به توسعه روستایی بوده است و لزوم مراقبت از روستاها و تقویت بخش کشاورزی و فعالیت های مرتبط در کنار حل مسائل و چالش های موجود در این منطقه ، Mymenmaid ضروری است. این امر به ویژه در سالی که رهبر معظم انقلاب (رحمت الله علیه) با عنوان “تولید ، حمایت و موانع” نامیده می شود ، اهمیت زیادی دارد و روستاییان و عشایر نقش برجسته ای در تحقق این شعار و رشد کشور عزیزمان

در همین حال ، اعضای شوراهای اسلامی روستایی و روستایی با مشارکت روستاییان و جوامع محلی در سیستم تصمیم گیری ، تصمیم گیری و برنامه ریزی در امور مربوط به سرنوشت خود ، نقش مهمی در تبلور نظام مردم سالاری دینی ایفا می کنند. همچنین ، دیاران در کشور ، به عنوان مدیران بزرگ روستایی ، در سالهای اخیر اقدامات زیادی را برای توسعه و شکوفایی شهرکهای روستایی انجام داده و نقش مهمی در ارتقاء کیفیت این شهرکها داشته است. بلکه به فضل و فضل الهی و به فضل وحدت و همبستگی ملی ، پیشرفت بزرگی در توسعه مناطق روستایی حاصل شده است و تلاش می شود این موضوع با قدرت مضاعف توسط دولت سیزدهم با رویکرد جدید.

امید است در سالهای آتی ، با برنامه ریزی لازم و رفع خلأهای قانونی موجود و تقویت آموزش و توانمندسازی روستاییان عزیز ، اقدامات مناسب متناسب با روستا و روستاییان انجام شود و شاهد توسعه روزافزون در روستاهای استان باشیم. کشور.

“من روز روستا و بادیه نشینان را گرامی می دارم و از خداوند متعال برای مردم عزیزمان که سخت و با پشتکار برای عشایر تلاش می کنند ، موفقیت ، خدمت ، سربلندی و افتخار آرزو می کنم.”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، 6 اکتبر در تقویم ملی به عنوان روز روستاها و بادیه نشینان تعیین شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا