فرهنگ و هنر

دیدار معاون برون‌مرزی صداوسیما با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور ونزوئلا

معاون وزیر امور خارجه و گروهی از مدیران تلویزیون و پرس تی وی اسپانیا میزبان ریکاردو منندز ، معاون برنامه ریزی رئیس جمهور ونزوئلا و کابایا رودریگز گونزالز ، معاون وزیر امور خارجه ونزوئلا در امور آسیا ، خاورمیانه و اقیانوسیه بودند.

به گزارش دیباروز ، به نقل از روابط عمومی پرس تی وی ، پیمان جبلی در این دیدار با اشاره به اهمیت رویکرد استکبارستیزی کشورهای آمریکای لاتین در رسانه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران ، و همکاری نزدیک و پویا بین اسپانیایی زبانان. تلویزیون و Telesour این را توصیف کردند و بر لزوم تقویت هرچه بیشتر آن تأکید کردند.

وی افزود: رسانه های کشورهایی مانند ایران و ونزوئلا نقش مهمی در مقابله با حملات رسانه های غربی و اخبار کذب آن دارند.

وی ذات ناب استقلال ایران ، ونزوئلا و همه کشورهای جهان استقلال طلب را عاملی برای نفوذ در پیام جنبش های مردمی ، به ویژه پیام انقلاب اسلامی ایران و انقلاب بولیواری مردم ونزوئلا در جهان دانست. منطقه و جهان اما بدون رسانه ای که از این پیام ها محافظت می کند ، سیاه نمایی رسانه های امپریالیستی در دنیای امروز امکان پذیر نیست و در این راستا ، حضور و فعالیت رسانه هایی مانند Hispano TV و TeleSur بسیار مهم و موثر است.

جبلی استراتژی اصلی معاونت خارجی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. وی در مواجهه با تحریم های شکست خورده ، ونزوئلا را در ایجاد اتحاد رسانه ای و ایجاد جبهه مشترک برای رسانه ها برای بیان حقیقت و افزایش آگاهی عموم مردم جهان مهم توصیف کرد.

منندز گفت: “هر گونه مبارزه اجتماعی و سیاسی بدون مبارزه رسانه ای غیرممکن است و محکوم به شکست است.”
معاون رئیس جمهور ونزوئلا ادامه داد: یکی از راه های همکاری مشترک ایران و ونزوئلا استفاده از مدارس رسانه ای جایگزین برای بهبود و توسعه جنبه های تکنولوژیکی این همکاری است و ما باید این نوع همکاری رسانه ای را به صورت رسمی در کمیته مشترک تعریف کنیم. ایران و ونزوئلا. “

وی گفت: “تا زمانی که رسانه هایی مانند Hispano TV و TeleSur وجود داشته باشند ، صدایی برای مردم وجود دارد و ما از تلاش های خوب رسانه ای شما متشکریم.”

در این دیدار همچنین علی اجاره دار ، مدیر تلویزیون اسپانیا ، کارلوس آنتونیو آلکالا کوردونز ، سفیر ونزوئلا ، معاون رئیس جمهور و معاون وزیر امور خارجه حضور داشتند که در مراسم تحلیف دکتر سید ابراهیم رئیسی در تهران شرکت کردند. وی را برای بازدید از قسمت های مختلف تلویزیون هیسپان و صدا و سیما همراهی کنید.

ریکاردو منندز ، معاون برنامه نویسی ونزوئلا نیز در برنامه “در جستجوی حقیقت” در تلویزیون Hispan ظاهر شد و با بینندگان برنامه محبوب صحبت کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا