راهنمایی برای انتخاب بهترین دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک

نسخه اولیه دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک به صورت آنلاین ارائه شد و بعد به صورت پکیج ویدیویی در اختیار علاقمندان قرار گرفت. هم اکنون نسخه دیگری از این آموزش با پشتوانه تجربیات بیشتر و شناسایی نقاط ضعف دانشجویان بسیار زیاد انستیتو ایران نئوویو تهیه و ارائه شده است که می تواند دانشجویان را به صورت هدفمند به جایی برساند که بوسیله ی آن شروع به کسب درآمد کنند.

ارز دیجیتال |رمز ارز

در پکیج تحلیل تکنیکال کلاسیک کوشیده شده تا به صورتی چشم نواز و زیبا، با کیفیتی عالی و البته با محتوایی قوی و طراحی شده اطلاعات را به دانشجویان ارائه کنیم. این آموزش از مفاهیم بسیار پایه ای مانند تعریف تحلیل تکنیکال، چگونگی شکل گیری نمودارها و … آغاز می شود و مرحله به مرحله با ارائه اطلاعات تئوری و عملی پیش می رود تا در انتها نیز با ارائه ستاپ های معاملاتی و مشخص نمودن مکان دقیق حد ضرر معامله، نقطه ورود و حد سود و نحوه مدیریت معامله دنیای تحلیل گری را به دنیای تریدری متصل کند و دانشجو را به کسب درآمد برساند.

چند نمونه از ویدیوهای این آموزش :

در زیر می توانید چند نمونه از ویدیوهای آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک انستیتو ایران نئوویو را مشاهده کنید. برای آشنایی بهتر با محتوای تدریس شده ذکر این موضوع الزامی است که مطالب تدریس شده ابتدا به صورت تئوری همراه با چند مثال خواهد بود، سپس در محیط نرم افزار تحلیلی، مثالهای عمیق تر و دارای نکات آموزنده نیز ذکر می شود تا مطالب تدریس شده به طور کامل به دانشجویان منتقل شود. در این آموزش از مطالب منحصر بفردی که حاصل تجربیات عملی در بازارهای مالی می باشد استفاده شده است تا بینش دانشجویان عمیق تر شده و مسیر درآمدزایی در بازارهای مالی به شکلی بسیار بهتر هموار شود.

در این ویدیو بخشی از پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک را مشاهده خواهید کرد که در آن به بررسی الگوی سر و شانه پرداخته شده است. جزئیات این ویدیو عبارتند از :

در صورت مشاهده ویدیو با کیفیت پایین، روی آیکون تنظیمات ویدیو (آیکون چرخدنده) کلیک کرده و کیفیت ویدیو را افزایش دهید.

در این ویدیو بخش دیگری از دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک را مشاهده خواهید کرد که در آن مثال عملی مبحث خطوط روند ارائه شده است. جزئیات این ویدیو عبارتند از :

در صورت مشاهده ویدیو با کیفیت پایین، روی آیکون تنظیمات ویدیو (آیکون چرخدنده) کلیک کرده و کیفیت ویدیو را افزایش دهید.

در این ویدیو بخش دیگری از دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک را مشاهده خواهید کرد که در آن مراحل ترید بر اساس روش تحلیل تکنیکال کلاسیک ارائه شده است. جزئیات این ویدیو عبارتند از :

  • گرفتن تریگر بر اساس روش تحلیل تکنیکال کلاسیک
  • انواع روش‌های ورود
  • مشخص کردن حد ضرر معامله به صورت صحیح
  • مشخص کردن حد سود قیمتی و زمانی
  • ارزیابی معامله و گرفتن فیدبک از آن و در صورت نیاز اصلاح فرایند ورود
  • تعیین حجم معامله
  • مدیریت معامله

در صورت مشاهده ویدیو با کیفیت پایین، روی آیکون تنظیمات ویدیو (آیکون چرخدنده) کلیک کرده و کیفیت ویدیو را افزایش دهید.

سر فصل های آموزش تحلیل کلاسیک :

همانطور که گفته شد پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک به صورت هدفمند طراحی شده است تا دانشجو را از ابتدایی ترین مفاهیم به جایی برساند که بتواند در بازارهای مالی به کسب درآمد بپردازد و کل مسیر تحلیل گری و تریدری برای او روشن باشد. در ادامه سرفصل های پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک ارائه شده است. مفاهیم مورد بحث در هر فصل را می توانید با کلیک بر روی عنوان هر فصل مشاهده کنید.

قابل ذکر است که نکات ریز و درشت بسیار زیادی در پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک تشریح شده است که ممکن است پیدا کردن تمام آنها نیازمند مطالعه چندین کتاب مختلف و حجیم باشد. همچنین برخی نکات در این آموزش به صورت انحصاری ذکر شده است که دانشجویان انستیتو ایران نئوویو همواره در امر تحلیل گری و تریدری سرآمد و پیشتاز باشند و اشراف کامل تری نسبت به سایرین بر چارت ها داشته باشند. این موضوعات در بخش سرفصل ها با عبارت (اختصاصی) مشخص شده اند.

پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک نیاز به هیچ پیش نیاز خاصی ندارد و برای افرادی که به تازگی وارد بازارهای مالی شده اند و به حد کفایت با یکی از این بازارها آشنا شده اند و همچنین می خواهند یکی از بهترین راه های تحلیلگری را بیاموزند مناسب است. همچنین افرادی که احساس می کنند مسیر تحلیلگری خود را تا الآن به خوبی طی نکرده اند و یا تمام نکات، به صورت صحیح به آنها منتقل نشده است و قصد دارند از پایه شروع به یادگیری مجدد کنند بسیار مناسب است. همچنین در زیر به خصوصیاتی اشاره می شود که می تواند افرادی که این پکیج برای آنها مناسب است را از افرادی که این پکیج برای آنها مناسب نیست تفکیک کند.

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • افرادی که حاضرند حداقل روزی 3 تا 5 ساعت به مشاهده پکیج و یادداشت برداری اختصاص دهند.
  • افرادی که حوصله رفت و آمدهای بی مورد به کلاسهای حضوری را ندارند و می خواهند از وقت خود استفاده بهتری کنند.
  • افرادی که به صورت جدی وارد عرصه یادگیری شده اند و می خواهند با عزمی راسخ در این راه قدم بگذارند.
  • افرادی که می دانند به ثروت رسیدن یک فرایند زمانبر دارد.
  • افرادی که به دنبال ورود قدرتمند به عرصه تحلیلگری و تریدری در بازارهای مالی هستند.
  • افرادی که به صورت پراکنده و یا از منابع نامعتبر آموزش دیده‌اند.

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی شود ؟

  • افرادی که به دنبال میانبر و یک شبه پولدار شدن هستند.
  • افرادی که حاضر نیستند وقت کافی به کار در بازارهای مالی و یادگیری ملزومات آن اختصاص دهند.
  • افرادی که حوصله یادداشت برداری ندارند.
  • افرادی که اهل تمرین و تکرار نیستند.
  • افرادی که تمرکز کافی در یادگیری ندارند و مدام با موبایل یا اشخاص دیگر درگیر هستند.

تمام پکیج های آموزشی انستیتو ایران نئوویو از جمله پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک شامل پشتیبانی 4 وجهی می باشند که به شرح زیر هستند :

  • سوالات پیش از خرید در بخش پرسش و پاسخ همین صفحه پاسخ داده می شود.
  • سوالات فنی در مورد پکیج و حل مشکلات احتمالی سفارشات و لایسنس و … در بخش تیکت های پشتیبانی اکانت کاربری دانشجویان پاسخ داده می شوند.
  • سوالات درسی و تحلیل های دانشجویان نیز در تالار پشتیبانی انستیتو ایران نئوویو مورد بررسی قرار می گیرند (Mentoring). همراه با خرید پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک 1 ماه زمان پشتیبانی نیز به دانشجو تعلق می گیرد که هر زمان مایل باشد می تواند از این زمان استفاده کند. همچنین پس از اتمام این زمان نیز دانشجو به صورت مادام المعر قادر خواهد بود مطالب تالار پشتیبانی را که شامل سوالات دیگر دانشجویان و پاسخ های مدرس و همچنین تحلیل های ارسال شده می باشد مطالعه کند. شایان ذکر است که امکان خرید پشتیبانی بیشتر به صورت اشتراک های یک ماهه تالار پشتیبانی نیز مهیا است و دانشجویان می توانند در صورت نیاز با تهیه اشتراک از پشتیبانی بیشتری بهرمند گردند.
  • رگزاری جلسات آنلاین Coaching و Monitoring برای افزایش راندمان کاری دانشجویان (در آینده این خدمت فعال می‌شود).

ما خود را موظف می دانیم که در تمام مراحل پاسخگوی سوالات دانشجویان محترم باشیم و در امر یادگیری آموزش نیز سوالات دانشجویان را به طور کامل و مفصل پاسخ خواهیم داد و تحلیل های ارسال شده ایشان را به شکلی دقیق مورد بررسی قرار می دهیم و اشکالات و نکات مورد نیاز را ذکر خواهیم کرد تا تمام نیازهای دانشجویان در امر یادگیری مرتفع شود. همچنین این انستیتو در نظر دارد با برگزاری کارگاه های تحلیلی هفتگی برای علاقمندان به صورت مکرر بازارهای مورد نیاز دانشجویان را مورد بررسی قرار داده و راهنمایی های لازم را ارائه دهد. در انتها قابل ذکر است که هر زمان یکی از دانشجویان احساس نیاز به مطلبی خاص کند که احیاناُ در پکیج آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک این انستیتو موجود نباشد ما در قالب یک ویدیو بروزرسانی آن مطلب را به آموزش اضافه خواهیم کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا