ورزشی

ربیعی: مشکلاتمان را داد نمی‌زنیم/ زیندینی را از استعفا منصرف کردم

مربی تیم فوتبال مایس رفسنجان می گوید وضعیت مالی این باشگاه خوب نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، سپاهان و میس رفسنجان امشب (جمعه 15 آبان) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به تساوی بدون گل دست یافتند. محمد ربیعی سرمربی تیم میس رفسنجان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: فکر می کنم در نیمه اول بهترین تیم بودیم. فکر می کنم سپاهان در نیمه دوم بهتر از ما بود. با تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم، بهترین تیم 20 دقیقه اخیر بودیم. مسابقه سختی بود. اگر موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل می‌کردیم، برنده می‌شدیم. گلی هم زدیم که مردود شد و کارشناسان باید نظرشان را بدهند. من از عملکرد تیم بسیار راضی هستم. در نیمه اول یک بار در موقعیتی که به فرشاد احمدزاده داده شد اشتباه کردیم اما در مجموع خوب بودیم. بازی شبیه شطرنج بود و شانس زیادی به هم ندادند. این نشان می دهد که تیم مس رفسنجان راه خود را پیدا کرده است.

وی در خصوص مشکلات کوپر رفسنجان و عدم حمایت شرکت ملی مس از این تیم گفت: با توجه به مسائل و مشکلات، خصوصیات اخلاقی من این است که در خصوص این مسائل مصاحبه نمی کنم زیرا این مشکلات باید در خانواده حل شود. دیروز در مورد بخشی از آن صحبت کردم. این که می خواهند تیم مایس رفسنجان نباشد را قبول ندارم. دیروز جمله ای را تکرار کردم که امروز تکرار می کنم. عرضه و تقاضا باید برآورده شود. فکر می کنم در این سال ها باشگاه از برنامه های خود جلوتر بوده است، اما اگر قرار است با یک سری تیم بجنگیم تا اینگونه کار کنیم، باید از نظر رقابتی به آنها نزدیک باشیم. به نظر من پرسپولیس، سپاهان و استقلال جدا هستند. گلگر، تراکتور، مایس رفسنجان، آلومینیوم و بافندگی تیم هایی هستند که عملکرد خوبی دارند. ما باید از نظر بودجه با شرایط آنها برخورد کنیم. با تمام این شرایط، اگر اشتباهات داوری به ما آسیب نمی رساند، در سه تیم برتر قرار می گرفتیم.

سرمربی میس رفسنجان درباره اشتباهات داوری مقابل این تیم گفت: میس رفسنجان در فوتبال ما هویت پیدا کرده است، حتی اگر دوستان ما دوست نداشته باشند. امیدوارم مدیران تیم و شرکت ملی مس حمایت کنند زیرا این باشگاه توانایی خود را برای حرکت در مسیر درست نشان داده است. باشگاه خانم رفسنجان این را در سه سال ثابت کرده است. نمی شود دو سه سال دیگر به خوزستان و فولاد سپاهان نزدیک شد. ما تا به حال یک شکست داشته ایم. مطمئنم امسال با همه مشکلات تیم را مدیریت خواهیم کرد. همانطور که دیروز گفتم ما از مشکلات خود شکایت نمی کنیم، اما با آنها برخورد می کنیم.

ربیعی با بیان اینکه سیستم دفاعی تیمش نسبت به فصل گذشته از 4 به 3 تغییر کرد، توضیح داد: ما تنها تیم ایرانی بودیم که فصل گذشته سه دفاع انجام دادیم. این نشان می دهد که تحلیل شما اشتباه است. از آنجایی که تیم ملی در اولین سال حضورمان در لیگ برتر انگلیس در انتخاب جام جهانی دچار وقفه شد، این روش را در پیش گرفتیم. سال گذشته ما یک بازی با چهار دفاع انجام ندادیم. ما دو سال و نیم است که اینگونه بازی می کنیم. زمانی است که فرصت ها و موقعیت ها را ایجاد نمی کنید. در متریک مشاهده می کنید که میس رفسنجان جزو سه تیم برتر ایران از نظر گلزنی است. از نظر هجومی و قرار گرفتن در خاک حریف جزو سه تیم برتر ایران هستیم. از نظر میانگین شوت به ازای هر گل جزو سه تیم آخر لیگ برتر هستیم. به همین دلیل در بازی گذشته نتوانستیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهیم. همین امروز ضربه سر محسن آذرباد به بیرون رفت و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. مقابل پرسپولیس موقعیت های زیادی داشتیم. مقابل همه تیم ها فرصت ندادیم.

در ادامه پرونده حسینی تنها بازیکن بالقوه تیم ملی لامیس رفسنجان گفت: آقای مهدی حسینی قطعا یکی از افراد تعیین کننده است و شایسته حضور در تیم ملی است. البته سرمربی جدید برنامه دیگری دارد که به نظرش احترام می گذاریم. من گفته ام که باید به خط دفاعی ما بیشتر توجه شود. در هر صورت اگر دوستان مایلند میس رفسنجان را با دقت بیشتری ببینند.

مدیر فنی مایس رفسنجان درباره خبر استعفای زیندینی مدیرعامل باشگاه از سمت خود به دلیل عدم حمایت شرکت ملی مس، گفت: بله صحبت از استعفا بود اما من زیندینی را از استعفا منصرف کردم.

ربیعی درباره فشار روی خط حمله میس رفسنجان به دلیل گل نخوردن و کمبود بازیکن روی نیمکت بیان کرد: سه بازیکن داریم که تا حدودی در خط حمله باتجربه هستند و پشت سر آنها سه بازیکن جوان هستند که کار خود را انجام می دهند. رضایت من مهم است، اینکه احساس خوبی دارم. اگر در نیم فصل به این نتیجه رسیدیم که نیاز به تقویت داریم، اگر وضعیت مالی ما مناسب باشد، بازیکن جذب می کنیم.

وی درباره وضعیت تمدید قراردادش تصریح کرد: اواخر سال گذشته در اسفندماه جلسه ای داشتیم و تصمیم گرفتیم برای سال جاری برآورد بودجه داشته باشیم. با صحبتی که داشتیم به کمپین آمدیم تا کمی از پله ها بالا برویم اما این اتفاق نیفتاد. خانم رفسنجان و محمد ربیعی حس برادری دارند. من با افتخار شهروند افتخاری رفسنجان هستم. الان وقت جواب دادن نیست و تا پایان فصل قرارداد دارم. من تا آخرین روز می جنگم و به کارم ادامه می دهم. همیشه صحبت هایی بین من و باشگاه وجود دارد، اما اکنون زمان صحبت نیست. علاوه بر جام حذفی، 20 بازی دیگر در لیگ داریم. انشاالله امسال هم مثل سال گذشته کارمان را تمام کنیم.

مدیر فنی میس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا در صورت رفع مشکلات قرارداد خود را تمدید می کند، گفت: چهار سال است که با میس رفسنجان با سرافرازی هستم. اگر این گزارش تایید شود، نمره قبولی می گیرد. الگوی میس رفسنجان درست بود و حاصل کار گروهی بود. هر وقت از من کمک بخواهند در خدمتم.

ربیعی در خصوص برنامه تمرینی میس رفسنجان در تعطیلات جام جهانی گفت: برای راه اندازی اردو مشکل داریم و در صورت رفع مشکل، اردوی داخلی خواهیم داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا