علمی و پزشکی

رسالت دانشگاه علوم توانبخشی موجب جذب نخبگان می‌شود

با توجه به شفاف: آقای علی اکبر حاج دوست ، معاون آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به همراه سید حسن امامی رضوی ، دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ، در جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه ، معاون وی و مدیران آموزش و پرورش شرکت کردند. . وی در علوم توانبخشی ، بهداشت اجتماعی و بهداشت اجتماعی به مسئولان دانشگاه گفت: “این دانشگاه دارای نقاط قوت متعددی است و دارایی های پنهان کمتری دارد.”

وی افزود: بسیاری از دانشجویان دانشگاه توانبخشی و علوم بهداشت اجتماعی در سراسر کشور دارای نفوذ هستند و سهم تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه زیاد است و نام ، سنت ها ، رسالت و جایگاه ارزشمند آن باعث درخشش دانشگاه در سطح بین المللی با ماموریت های ویژه آن در زمینه های “توانبخشی و بهداشت اجتماعی” است.

و معاون وزیر آموزش و پرورش در وزارت بهداشت ، با اشاره به رابطه موجود بین وزارتخانه های بهداشت و علوم ، پیشنهاد کرد: و برای جذب آنها برای همکاری با این دانشگاه.

حقدوست در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که اثربخشی این دانشگاه در زمینه های ملی و بین المللی روز به روز بیشتر شود.

قبل از سخنرانی معاون وزیر آموزش و پرورش در وزارت بهداشت ، سید حسن امامی رضوی ، دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ، گزارشی از دستیابی به اهداف آموزشی وزارت بهداشت در سال های اخیر ارائه کرد محمد رضا خدایی ، معاون وزیر آموزش ، در مورد توسعه آموزش در دانشگاه و فعالیت های آن در زمینه آموزش ، آموزش و برنامه های آن توضیح داد.

در پایان این نشست ، مقامات وزارت بهداشت از پروژه اجرا شده توسط آزمایشگاه توانبخشی دانشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا