استان ها

رشته کشتی ساحلی در استان قزوین راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی شورای کشتی قزوین که در اتاق جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد ، با اشاره به توانایی و رکورد قابل توجه کشتی گفت: در قزوین: کشور.

وی افزود: “هدف از این گردهمایی ارتقا quality سطح کیفی کشتی است ، بنابراین خانواده کشتی باید همیشه در همدلی و هم افزایی برای افزایش دستاوردها باشند.”

العسکری تأکید کرد: رئیس شورای کشتی استان باید از ظرفیت های این افراد از جمله آقایان مشهدی آقایی ، لائق ، لشگری و سایر افراد مسن استفاده کند تا با دعوت از بزرگسالان این رشته مهم را توسعه و ارتقا دهد. و پیشکسوتان

کشتی 33

دبیر فدراسیون کشتی در سخنان خود خطاب به رئیس جدید شورای کشتی استان خزر گفت: “با توجه به اینکه در برخی از شهرها شوراهای کشتی توسط یک ناظر اداره می شوند و این وضعیت طولانی شده است ، باید با مدیر کل مشورت کنیم. ورزش و جوانان این استان در اسرع وقت “. نظارت را تعیین کنید.

وی با اشاره به مبحث داوری به عنوان یکی از ارکان مهم کشتی ، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به نتایج بهتر باید از توانایی های ملی و منطقه ای از جمله آقای طاهرخانی برخوردار باشید تا سطح داوری را در استان ارتقا دهید.

یادآوری نظامی: آقای علیرضا دابر قبل از مصدومیت به 19 استان سفر کرده است و اگر او را برای بازدید از استان قزوین و شهرهای وابسته به آن دعوت کنید ، می توانید نتایج خوبی کسب کنید.

دبیر فدراسیون کشتی با قدردانی از پیشنهاد پذیرش برای میزبانی اردوهای کشتی در منطقه خزر گفت: ایجاد اردوها در استان ها انگیزه و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای فعالیت در زمینه کشتی را افزایش می دهد.

کشتی 2

وی در زمینه کشتی بانوان گفت: برنامه های خوبی برای حضور موفقیت آمیز بانوان در کشتی ارائه شده است و هم اکنون اردوها و مسابقات کشتی زنان در حال برگزاری است ، بنابراین در استان قزوین باید به فکر و پیگیری موضوع مشارکت زنان در کشتی. “

العسکری افزود: راه اندازی میدان کشتی ساحلی سنتی از قابلیت های این ورزش مهم و معتبر است که می تواند در استان قزوین مورد توجه قرار گرفته و قابل فعال سازی باشد.

دکمه بازگشت به بالا