استان ها

رفع نواقص ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری ملایر در انتظار ۴ میلیارد اعتبار

دیباروز / همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در اظهاراتی با بیان اینکه تاکنون حدود 22 میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز استادیومی با ظرفیت 5000 صندلی در ملایر هزینه شده است ، اظهار داشت: هنوز چهار میلیارد تومان اعتبار برای رفع نواقص و نقایص موجود نیاز است.

حمیدریزا در مصاحبه با دیباروز ، سایبرنیا اضافه کرد: تکمیل روشنایی منطقه ، سیستم صوتی ، تکمیل دیوار ، اتمام آسفالت ، تکمیل مجموعه ، تکمیل محافظ و … در دستور کار است که در صورت تأمین اعتبار این کار انجام می شود.

وی به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه ، ورزش ، فرهنگ و ورزش طی 9 ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 34 خانه ورزش روستایی در سطح شهر ساخته شده است که منحصر به فرد است و در کشف استعدادها و تقویت شخصیت ورزشی نوجوانان و جوانان نقش موثری دارد.

فعالیت 26 من در ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در بیانیه ای با بیان اینکه 40 شورای ورزشی در سطح شهر وجود دارد که 33 هیئت فعال هستند ، افزود: 26 مربی فعال نیز به عنوان بازوان توانمند ما در زمینه های مختلف همکاری می کنند.

سپهريونيا همکاري ، تعامل ، تلاش و پشتکار را براي موفقيت سامانيان در مقابله با مواد مخدر و آسيب هاي اجتماعي در شهر و بخشهاي تابعه آن ضروري دانست.

وی گفت: “در زمینه مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی باید با همکاری و تعامل با تلاش و پشتکار از همه توانایی ها و امکانات موجود برای جلوگیری از بروز آن در بین خانواده ها ، جوانان و عموم مردم استفاده شود.” در این راه دشوار و دشوار از هیچ تلاشی برای رسیدن به نتیجه و ارزش مطلوب دریغ نمی شود.

وی افزود: “ارائه برنامه های كارشناسانه ، م effectiveثر و راهكارهای مناسب و مطلوب توسط بنیانگذاران و دبیران سازمانهای غیردولتی برای غلبه بر شرایط بحرانی از این طریق ، امری مهم و ضروری است.”

وی افزود: با مطالعه و تحقیق در زمینه مواد مخدر و چگونگی مبارزه علمی با آنها ، می توانیم برنامه هایی مانند برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی و واقعی را با نظارت بر پروتکل های بهداشتی پیشگیرانه از ویروس کرونا ، و ایجاد فرهنگ ورزشی در داخل و بین سبد خانواده اجرا کنیم. جوانان و عموم مردم ، با آگاهی از جوانان و خانواده ها در مورد آسیب های مخرب و مخرب اعتیاد ، مواد مخدر و آسیب های اجتماعی ، با ارائه مشاوره های تخصصی اقدامات مثبتی را انجام می دهند.

تلاش برای تجهیز و حل مشکلات استادیوم ورزشی

از طرف دیگر ، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت که ما در حال حل مشکلات و کمبودهای سالن های ورزشی در ملایر و شهرهای تابعه آن هستیم.

وی با بیان اینکه تعطیلی استادیوم های ورزشی در حین قرنطینه بهترین فرصت برای تجهیز و رفع مشکلات موجود در آنها است ، افزود: در روزهای گذشته با حضور مهدی عباسی مسئول هماهنگی امور شهرستان ها در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ، از ورزش های مالی در سطح شهرستان بازدید و مشکلات آنها بررسی شد.

سپهری نیا افزود: سالن بوکس شهید حسینی ، سالن تکواندو شهید یوسفی ، مجموعه ورزشی بانوان (کوثر) ، استخر سرپوشیده کوثر ، سالن ورزشی شهید حسینی ، ساختمان شهید شیرودی ، مجموعه ورزشی شهید تاجوک ، سالن زورخانه و استخر سرپوشیده مجموعه و سالن ورزشی آزادی بازدید شد غدیر ملایر برای 3000 نفر و سالن شهید طالبی.

وی گفت: “ما از مسئول هماهنگی امور شهرها در اداره كل ورزش و جوانان در استان همدان خواسته ایم تا گام های مثبتی را برای از بین بردن این اماكن برداشته و آنها را با پیگیری های خود مجهز سازد ، تا ورزش های بیلیارد در دوره پس از تاج تا حد زیادی قوی و سایر موارد به نظر برسد. نگران مشكلات موجود و پردازش آنها نباشید.”

سپهری نیا خاطرنشان کرد: در پایان این بازدیدها ، مسئول هماهنگی امور شهرستانها در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قول مساعد داد با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان هرچه بیشتر پیگیری و همکاری را از سوی کارشناسان مربوطه انجام دهد. و اقدامات لازم را برای حل مسائل و مشکلات موجود انجام دهید.

Malaal Sports Boom؛ شما به حامیان مالی و اهدا کنندگان نیاز دارید

این مقام مسئول گفت در طی 9 ماه که از تصدی من در این سمت می گذرد ، ما سعی کرده ایم با همکاری و تعامل مسئولان ادارات مانند شهرداری ، شورا و کمک خیرین برخی از نواقص را برطرف کنیم. آیا تو.

وی با تأکید بر اینکه رونق میلیاردرها نیاز به حمایت و کمک جوامع خیریه است ، افزود: تاکنون ما شهرداری ، شورا ، شرکت Cayan Corsa و شرکت Togal Biton را همراهی می کردیم ، اما برای حل مشکل کمبود بودجه و مشکلات مالی ، ما منتظر مشاوره با صاحبان صنایع هستیم تا بتوانیم اسپانسر تیم های ورزشی باشیم.

سپهری نیا با اشاره به اینکه یک سایت تیراندازی برای اولین بار در ملایر راه اندازی شد گفت: این سایت با کمک خیرین و اعضای فعال در این زمینه راه اندازی شد و اکنون یک ورزشکار داریم که در این رشته به عضویت تیم ملی در آمده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با تأکید بر اینکه ما همیشه در تلاش هستیم فعالیت ها و تحولات آینده نگرانه داشته باشیم تا بتواند م effectiveثر واقع شود ، گفت: به دلیل بحران کرونا ، موفقیت های بزرگی در زمینه ورزش های آنلاین کسب کرده ایم. که مورد استقبال قرار گرفت.

وی گفت: برپایی جام شهدای فوتبال ، برپایی مسابقات شطرنج در اینترنت ، برپایی جام فوتبال چهار قلو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، برگزاری مراسم اختتامیه جام محلات با حضور 11 تیم ، جشن 140 بازیکن قدیمی فوتبال برای اولین بار در ملایر و آبیاری کوه واین. ملایر با کمک هیئت کوهنوردی و همکاری شهرداری ، حصارکشی زمین بازی بانوان با کمک شهرداری و … به عنوان بخشی از اقدامات اجرا شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا