حوادث

زنان قربانی اسیدپاشی مدل لباس شدند

برای اولین بار ، مدیر یک مجتمع فرهنگی هنری از انتخاب زنان قربانی حملات اسیدی به عنوان مدل های لباس خبر داده است.

به گزارش دیباروز ، امین خادیمی ، طراح لباس و مدیر مجتمع فرهنگی هنری ماهورا توضیح داد: برای اولین بار در ایران لباس مارک برای قربانیان حمل و نقل اسید پوشیده می شود: در جامعه ما و در سراسر جهان افرادی وجود دارند که به دلیل تصادفات مختلف زیبایی خود را نشان می دهند. قربانیان حمله اسید از آن دسته از گروه هایی بودند که با تحمل درد جسمی زیادی پس از تصادف و ناهنجاری های اندام ، با خطرات و رنج روانی زیادی روبرو شدند. زیرا زیبایی مسئله مهمی برای همه افراد است. اما زنان قربانی حملات اسیدی بیش از مردان به دلیل تفاوت های روانشناختی خود مراقبت می کنند. شاید به همین دلیل ، زنانی که قربانی حملات اسید هستند ، بیشتر از مردان رنج می برند. گفتنی نیست که انزوا و انزوا زنان قربانی حملات اسیدآمیز نسبت به مردان تهدیدآمیز نیست.

وی گفت: “ما در گروه ماهورا قاطعانه اعتقاد داریم كه فردی از نظر طبیعت زیبایی دارد و به ویژه تأكید می كنیم كه هدیه زیبایی به زنان و تمام اجزای ذهنی و جسمی آنها تعهد شده است. زن حتی اگر چهره هایی داشته باشد كه به دلیل پاشیدن اسید ، ترکیب قبلی خود را از دست داده اند ، زیباست. این می تواند به لباس هایی که ساعت ها در طراحی و خیاطی ساعت ها صرف کرده ایم ، طراوت و زیبایی را بخشد.

خادمی ، که در عروسک های اصلی در ایران نیز کار می کند و عروسک های تاریخی زیادی را احیا کرده است ، گفت: “ما سعی می کنیم ثابت کنیم که زیبایی زنان محدود به اشکال با ترکیب های منظم و پر از آرایش مدرن نیست ؛ به همین دلیل و به دلیل اعتقاد ما به زیبایی کلی قربانیان حمله اسیدی ، توانستیم جذب کنیم. نظر مثبت این خانمها و صحبت با آنها به عنوان الگویی از تبلیغات در طی گفتگو با انجمن حمایت از قربانیان اسید ، که توسط عزیزان آنها اداره و اداره می شود ، از لباس هایی که این گروه دوخته و زیبایی خود را به نمایش می گذارد ، بهره برد و نشان داد که زنان می توانند در هر شرایطی دنیا و محیط اطراف خود را زیباتر کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا