استان ها

سارقان سابقه‌دار در ایام نوروز از زندان مرخص نمی‌شوند

دیباروز / زنجان رئیس دادگستری استان زنجان گفت: “سارقان سابق در ایام نوروز از زندان آزاد نمی شوند.”

به گزارش روابط عمومی مقام قضایی استان زنجان ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیراکی در جلسه مشترک شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حمایت از حقوق بیت المال در امور ملی اراضی و حمایت از حقوق عمومی اظهار داشت: منطقه. : مبارزه با کرونا با تشکیل راهپیمایی ها باعث ناآرامی و ناامنی شهروندان می شود و پلیس متخلفان را دستگیر و به مقامات قضایی تحویل می دهد. خودروهای توقیف شده در این رابطه قبل از پایان تعطیلات به وضعیت منتقل می شوند و ما انتظار همکاری و همکاری از همه آژانس ها

وی بر لزوم نظارت و اقدامات پیشگیرانه برای مقامات مسئول در زمینه امور ملی اراضی در تعطیلات نوروز تأکید کرد و افزود: در مناطق تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی ، حفر چاه های غیرمجاز و برداشت غیر مجاز از منابع آب زیرزمینی ، تجاوز به مسیرهای رودخانه و تغییر کاربری در اراضی ملی توسط ذینفعان و فرصت طلبان برای انعقاد یادداشت تفاهم بین واحدهای موجود در سازمان باید متولیانی را برای نظارت و بازرسی از مستمر و منظم در نوروز منصوب کند.

این مقام مسوول با تأکید بر اینکه در ایام نوروز به سارقان سابق مرخصی داده نمی شود ، خاطرنشان کرد: محکومان جرایم مالی ناخواسته می توانند در ایام نوروز به مرخصی بروند. وی همچنین از دادستان عمومی منطقه خواست تا همکاران قضایی و دادستان ها را در کلیه حوزه های قضایی اعلام و دستور دهد که سارقان سابق را در زندان ها آزاد نکنند و سارقان سابق عامل ایجاد هرج و مرج و برهم زدن امنیت عمومی و نظم عمومی را شناسایی کنند.

صدیقی نیراکی از اعطای مرخصی به تعداد زیادی از عوامل جرائم مالی ناخواسته که در تعطیلات نوروز در معرض مرخصی قرار دارند ، خبر داد و گفت: “از اختیارات قانونی باید طبق شرایط کرونا ویروس استفاده شود ، زیرا این افراد تهدیدی برای جامعه نیستند. و می توانند در آغاز سال جدید و تعطیلات در کنار خانواده خود باشند.

رئیس دادگستری استان زنجان با الزام مقامات متولی به تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در پایان سال و نوروز ، توضیح داد: مقامات مسئول باید کالاها و ملزومات لازم را در اختیار مردم قرار دهند و بر تأمین کالا نظارت کنند و قیمت.

وی گفت: “امروز ، ما به مدیران شجاع و جهادگر احتیاج داریم ، اما تخطی از هیچ سیستم یا فردی قابل قبول نیست ، و نظارت نباید باعث ضعف این مدیران شود” ، وی با توصیه به برگزاركنندگان جسارت مدیران شجاع را نداد.

این مقام مسئول بر پرهیز از اختلاف بین آژانس ها و سازمان ها تأکید کرد و گفت: “مردم از وقوع این اختلافات تحت تأثیر قرار می گیرند ، بنابراین رفع موانع و مشکلات ارائه خدمات به مردم شهر باید توسط مسئولان رسیدگی شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا