فرهنگ و هنر

سالن‌ها شرایط خود را برای برگزاری کنسرت اعلام کنند

سمپوزیومی برای از سرگیری اجراهای صحنه موسیقی با حضور شرکت های برگزارکننده و نمایندگان سالن برگزار شد.

به گزارش دیباروز، این جلسه به ریاست محمد الهیاری فومنی، رئیس دفتر موسیقی و مسئولان واحدهای دفتر موسیقی برگزار شد و در آن شرایط برای از سرگیری اجرای تئاتر بررسی شد.

رئیس دفتر موسیقی در این جلسه با اشاره به تلاش های معاونت هنری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه های اخیر برای شروع اجراهای موسیقایی، رونق اقتصاد هنر و پیگیری وزارت ارشاد، اظهار داشت: در این راستا باید به عنوان برنامه ریزی برای اجرای برنامه های کاربردی در این زمینه اقدام کرد. ستاد ملی کرونا

در این نشست مدیران و نمایندگان هنرستان ها و تالارهای موسیقی به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در این زمینه پرداختند، مواردی از جمله پروتکل های بهداشتی، نحوه ورود تماشاگران، نحوه قیمت گذاری بلیت و … مورد بررسی قرار گرفت.

توسعه واکسیناسیون همگانی، تغییر رنگ عروق کرونا در تمامی استان ها از قرمز تا نارنجی، زرد و آبی، استفاده از 50 درصد ظرفیت سالن با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، شروع سایر فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و هنری مانند سینما، تئاتر، رستوران. ، همایش ها و نمایشگاه ها موضوعات دیگری نیز در این جلسه مطرح شد.

در خاتمه جلسه مقرر شد تالارهای نمایشگاهی آمادگی و امکانات خود را برای شروع اجراهای تئاتری دفتر موسیقی اعلام کنند تا دفتر موسیقی و شرکت های برگزارکننده به ارائه با بررسی دقیق و دقیق دسترسی داشته باشند. ارزیابی مناسب برای نظرات ارائه شده در روزهای آینده

در این نشست علاوه بر مدیران و نمایندگان هنرستان ها، مدیران و یا نمایندگان وزارت کشور، سالن همایش ایرانیان، تالار هتل اسپیناس، سالن همایش های برج میلاد، بنیاد رودکی و تالار وحدت، تالار برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران و نماینده استان تهران در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا