اجتماعی

سال گذشته 550،000 تماس ورودی و خروجی را در 122 مرکز آبرسانی قم ثبت کنید



دیباروز / قم رئیس مرکز 122 امین شرکت آب و فاضلاب قم از ثبت نام 550 هزار تماس ورودی و خروجی در این مرکز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش دیباروز ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم ، علی اصغر جعفری در گزارشی به تشریح خدمات و اقدامات مرکز آبرسانی قم 122 در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: در سال 1998 بیش از 550،000 تماس ورودی و برون مرزی برای ضبط فعالیت های ارتباطی مرکز ثبت شد.

وی گفت: سال گذشته حدود 284000 تماس تلفنی به مرکز 122 قم انجام شده است. “این یک افزایش 8٪ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است ، و توجه مردم را به استفاده از خدمات آفلاین نشان می دهد.” .

رئیس شرکت آب و فاضلاب استان 122 قم از اکثر تماسهای دریافتی به مرکز در زمینه خدمات پشتیبانی مشترکان از جمله فاکتورها ، خدمات واگذاری شعبه و تغییر شعب خبر داد . دوم تماس با این مرکز است.

وی همچنین به تماس های خروجی از 122 مرکز آبرسانی قم ، حدود 284000 تماس با مشترکین توسط این مرکز در سال گذشته اشاره کرد و گفت: تماس های خروجی از دو طریق انجام می شود: پیام های صوتی و مکالمات از همکاران مرکز با مشترکین.

جعفری اظهار داشت: در زمینه اطلاعات قطع آب ، محافظت از کنتورها در زمستان ، جمع آوری حساب های دریافتنی ، ارائه خدمات غایب و غیره ، بیش از 243 هزار پیام صوتی برای مشترکان ارسال شده است. تماس های برقرار شده به مشترکین همکاران این مرکز هزاران تماس را در زمینه نظرسنجی انجام داده اند و نتایج پیگیری موضوعات را به افراد ، پیگیری سازمان و هماهنگی با مشترکین در صورت نیاز ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه 54 مشکل خدماتی برای دسترسی مردم به این مرکز فراهم شده است ، این مرکز 122 را به عنوان کامل ترین بندر ارتباطی شرکت آب و فاضلاب با مشترکان توصیف کرد. “این خدمات شامل کلیه درخواست های مشترکین در همه زمینه های مربوط به شرکت آب و فاضلاب است.” .

رئیس مرکز شرکت 122 آب و فاضلاب قم فعالیتهای بی وقفه و روزمره را از دیگر مزایای این مرکز عنوان کرد و یادآور شد: مشترکان می توانند در هر ساعت از شبانه روز از جمله درخواست های خرید شعب ، کلیه خدمات مورد نیاز خود را ارائه دهند. خدمات و فاکتورهای پس از فروش مرکز را بگیرید.

وی ارائه خدمات بصورت حضوری را یکی از سیاست های شرکت آب و فاضلاب قم و مطابق با اهداف دولت الکترونیکی دانست و تأکید کرد: سال گذشته با خدماتی که مشترکان از مرکز 122 آب و فاضلاب استان دریافت کرده اند. ، 60،000 مشترک در شرکت آب و فاضلاب شرکت کردند. از دفاتر پیشخوان اجتناب شد.

انتهای پیام


نوشته های سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه بر خط دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا