اجتماعی

سرقت مسلحانه از خانه دوست

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه مرد و یک زن که از منزلی در جنوب تهران دست به سرقت مسلحانه زدند، خبر داد.

به گزارش دیباروز، سرهنگ علی ولی پور گدرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از منزلی در جنوب تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم آگاهی بغداد قرار گرفت. تهران بزرگ.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات گفت: بررسی های اولیه انجام شده توسط بازرسان مدار یکم نشان داد چهار نفر که صورت خود را پوشانده بودند با دو دستگاه موتورسیکلت به منزل مورد نظر مراجعه کرده و پس از ورود با تهدید به سرقت مقادیر زیادی طلا و فرار کرد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در اولین قدم متوجه شدند این سرقت توسط سه مرد و یک زن با برنامه ریزی قبلی و با استفاده از روش های علمی برای کشف جرایم انجام شده است. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان از دوستان یا آشنایان مالباخت هستند. با دریافت این شواهد مهم، کارآگاهان با مشاهدات اطلاعاتی آغاز کردند و دریافتند این افراد با موتورسیکلت خود به غرب استان تهران متواری شده و در مخفیگاه خود به سر می برند.

ولیپور گدرزی ادامه داد: در بررسی های بیشتر مشخص شد که سرکرده این باند از دوستان مالباخته بوده و وی در حال بازدید از منزل مالباخته بوده و پس از مشاهده طلاها اقدام به سرقت مسلحانه کرده و با همدستان خود اقدام به سرقت می کند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این مهم با مقامات قضایی هماهنگی های لازم را انجام داده و راهی مخفیگاه متهمان در غرب استان تهران شدند. ماموران در یک عملیات پلیسی این افراد شامل سه مرد و یک زن را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از منزل مالباخت در جنوب تهران با نقشه قبلی اعتراف کردند.

ولیپور گدرزی افزود: برای متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل و جهت پیگیری مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شدند. تحقیقات در مورد این افراد همچنان ادامه دارد.

انتهای نامه

دکمه بازگشت به بالا