حوادث

سرقت ۴٠٠ راس گوسفند در تهران

رئیس پلیس آگاهی بزرگ تهران از دستگیری باند 8 سارق گاو خبر داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، سردار عليرضا لطفي در اين باره اظهار داشت: در روز 11 مه سال جاري گزارش سرقت مسلحانه از يك گاوداري در جاده شرمشهر به مابايت اداره اول پليس آگاهي پايتخت اعلام شد .

وی ادامه داد: در تحقیقات ، دادستان گفت در ساعت 11:30 شب ، وی و یك كارگر دام در حال آبیاری مزارع كشاورزی اطراف بودند كه شش مرد نقابدار با سلاح شکاری وارد مزرعه شدند. سارقان با تهدید ، ضرب و شتم و سرقت 400 گوسفند دست و پایشان را بستند.

وی ادامه داد: سارقان پس از سرقت فرار کردند و ساعتی بعد با کشمکش زیادی ، او و کارگرانش دست و پاهای خود را باز کردند و بلافاصله موضوع را به پلیس و اهالی روستا گزارش دادند. سپس به دنبال دنباله ای از گاوهای سرقتی ، آنها در 5 کیلومتری گاوداری پیدا شدند که 50 راس گاو از تشنگی و حمله تلف شدند.

لطفی افزود: به دنبال اعلام این شکایت ، تحقیقات توسط کارآگاهان در اولین اداره پلیس آگاهی در پایتخت ادامه یافت ، جایی که حامد و هشت نفر دیگر از اعضای باند در یک حمله دستگیر شدند.

الفتاب آقایی رئیس پلیس گفت: علاوه بر یافتن هشت گوساله سرقتی ، سه موتور و دو قبضه سلاح شکاری در بازرسی از مخفیگاه های متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی آگاهی در پایان افزود: در بازجویی های متهم ، صراحتاً اعتراف به مشاركت و مشاركت در سرقت از مزرعه شاكی و آزار و اذیت كارگر در چندین مورد سرقت احشام در مناطق مختلف شهرهای پیشوا و ورامین آنها اعتراف کردند. تحقیقات نشان داد که کلیه اعضای باند دارای سوابق کیفری از جمله سرقت گاو هستند و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای باند در حال انجام است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا