فرهنگ و هنر

سیدجواد هاشمی: علی انصاریان باید برگردد!

آقای جواد هاشمی از دوستی دیرینه خود با علی انصاریان صحبت کرد و از خدا خواست که با اشک و اندوه خود برگردد.

این بازیگر در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ، ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت جسمی علی انصاریان ، به دوستی 25 ساله وی با این بازیکن فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: “دوستی ما ابتدا از فوتبال ناشی شد.” بازی خیرخواهانه هنرمندان و تیم پرسپولیس برای حمایت از قربانیان زلزله رودبار که علی انصاریان با ما بازی کرد. شاید آن دوره فصل جدیدی از زندگی او برای ورود به دنیای هنر بود و از آنجا با هنرمندان بود. ما در آن مسابقه 0 بر 9 به پرسپولیس باختیم. شاید از آنجا جرقه های علاقه علی انصاریان به هنر شکل گرفت و ادامه یافت.

وی ادامه داد: “من امیدوارم که” آخرین شام ایرانی “برگزار نشود زیرا ما آخرین جلسه فنی خود را برگزار خواهیم کرد. درست است که یک خاطره باقی مانده است ، اما اکنون ما حال خوبی نداریم. ما با هم به لبنان رفتیم و چند روزی در آنجا ماندیم و خاطرات بسیار خوبی با هم داشتیم. همیشه امیدی هست؛ خدا را شکر کنید … علی روح قوی و جسمی قوی دارد و از همه مهمتر روحیه ای قوی دارد که او را قادر می سازد تا در این لحظات سخت مبارزه کند. لحظه هایی که برایش سخت نبودم. احساس کردم او یکی از قوی ترین و قوی ترین افراد از نظر روحی ، جسمی و جسمی است ، به همین دلیل امیدوارم دوباره برگردد.

الهاشمی ادامه داد: “امروز از خدا خواستم و گفتم که باید برگردم.” من نمی دانم که حکمت از جانب خدا چیست ، اما می دانم که روح علی و دوستانم به من کمک می کند تا امیدوار باشم. در ابتدای بیماری علی انصاریان ، من در مشهد بودم. من به حرم امام رضا علیه السلام رفتم و دعای زیادی کردم و امیدوارم معجزه ای اتفاق بیفتد. امیدوارم خبرهای بدی نشنیم

این بازیگر با اشاره به حضور علی انصریان در “شام ایرانی” یادآور شد: در “شام ایرانی” افرادی که قرار بود جدی باشند برای شوخی حمید برای آهنگ مناسب ، علی و من هستند ، اما علی. از اصلاً یک کمدی ذاتی و وجودی است .. آنها آن را رها کردند و به همین دلیل او لحظه ای تحمل نکرد. مخصوصاً در خانه اش که قرار بود آشپزی کند اما همه چیز را از رستوران می گرفت. اینها چیزهایی بودند که باعث ناراحتی تعادل برنامه و ایجاد کمدی. این چیزی نبود که انتظار داشتیم. کاملاً شکل گرفت و برنامه جذاب تر شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، علي انصاريان ، بازيكن فوتبال باسابقه ، پس از تحمل بيماري عروق كرونر قلب در بخش مراقبت ويژه بيمارستان بستري است. امروز ، 14 بهمن ماه ، پزشک انصاران وضعیت خود را تشریح کرد و مردم ایران را به دعا برای او فراخواند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا