استان ها

شاتل موبایل برای اولین‌بار؛ از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم‌کارت‌های هوشمند رونمایی کرد

شاتل موبایل برای اولین بار در کشور از قابلیت «انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان» در سیم کارت های هوشمند خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل، همزمان با اجرای مرحله جدید هوشمندسازی سیم کارت های شاتل موبایل و همزمان افزایش قابلیت ها و دقت این فناوری نوآورانه، راهکاری ارائه شده است تا مشترکین شاتل موبایل بتوانند با سیم کارت های اپراتور در هر زمان. کد دستوری # 8 * 1 *، بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص یا نصب برنامه، این امکان را دارید که وضعیت اتصال را استعلام کنید، شبکه رادیویی هاست را تغییر دهید و به صورت دستی سیم کارت را انتخاب کنید یا به انتخاب شبکه هوشمند برگردید. حالت

دسترسی به این قابلیت ها از طریق کد دستوری هم اکنون برای اولین بار و به صورت آزمایشی برای مشترکین سیم کارت تلفن همراه در استان خوزستان راه اندازی شده است و به زودی امکان دسترسی به این سرویس جدید در سایر استان های کشور نیز فراهم خواهد شد.

در این سرویس مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #1*8*1* و با شماره گیری کد #2*8*1* با انتخاب دستی استعلام کرده و مشاهده کنند که در حال حاضر به کدام شبکه رادیویی متصل هستند. و تغییر شبکه رادیویی میزبان این کار را می توان بین سه شبکه رادیویی سیار در کشور انجام داد. با شماره گیری * 8 * 1 * # امکان بازگشت به حالت هوشمند و انتخاب خودکار شبکه رادیویی فعال می شود. شایان ذکر است در صورت فعال نشدن مجدد انتخاب شبکه هوشمند، با خروج مشترک از شهر محل سکونت شما و یا در صورت از بین رفتن فناوری شبکه انتخابی، قابلیت انتخاب شبکه هوشمند به صورت خودکار مجددا فعال می شود و با استفاده از بهترین فناوری پوشش و شبکه، شبکه به طور خودکار انتخاب خواهد شد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه در کشور است که امکان اتصال هوشمند و خودکار به سه شبکه رادیویی سیار در کشور را فراهم کرده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیم کارت های موبایل شاتل موبایل با پوشش جهانی 3G و 4G/LTE با پیش شماره 0998 و کد اول می توانند به سایت www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با کارشناسان فروش شاتل ما به صورت 24 ساعته با شماره 09981000000 تماس بگیرند. .

دکمه بازگشت به بالا