حوادث

شرق تهران لرزید/آماده باش نیروهای اورژانس تهران/خسارت و مصدومیتی گزارش نشده

دقایقی قبل از زلزله ، استان شرقی تهران مرز استانهای تهران و مازندران – نزدیک بومهن را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، این زمین لرزه چند دقیقه قبل از زلزله شهرهای پردس ، بومهن ، رودین و دماوند را لرزاند. این زمین لرزه در نقاط مختلف احساس شد.

بر اساس گزارش اولیه مرکز لرزه نگاری ملی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، بزرگی این زمین لرزه 3.9 ریشتر ، موقعیت مرز بین استانهای تهران و مازندران – نزدیک بومهن و تاریخ و زمان محلی است. : 1400.05.24 و 17:11:49 عنوان.

عرض جغرافیایی: 51.87 ، عرض جغرافیایی: 35.82 ، و عمق زمین لرزه 8 کیلومتر است.

طبق اعلام مرکز لرزه نگاری ملی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، نزدیکترین شهرها در 9 کیلومتری بومهن (تهران) ، 9 کیلومتری رودین (تهران) و 10 کیلومتری پردیس (تهران) و نزدیکترین مراکز منطقه ای 44 کیلومتر بود. از تهران و 80 کیلومتری کرج.

به گزارش دیباروز ، پیمان سابریان ، رئیس مرکز اورژانس کشور ، از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 3.9 ریشتر در نزدیکی شهرهای بومهن و رودین خبر داد و گفت که این زمین لرزه تاکنون خسارتی نداشته است. محل انتقال

وی تاکید کرد: نیروهای اورژانس تهران نیز در آماده باش کامل هستند.

اورژانس تهران اعلام کرد که گلاوند و آب سرد تاکنون تلفاتی در پی نداشته است و همه مراکز درمانی و آمبولانس ها در بوهان ، دماوند و پردس در آماده باش هستند. 7 آمبولانس دماوند ، 1 اتوبوس آمبولانس و 5 آمبولانس اورژانس در تهران نیز در حالت آماده باش هستند.

مداوم…

دکمه بازگشت به بالا