فرهنگ و هنر

شهید سلیمانی با ایجاد محور مقاومت از تجزیه کشورهای منطقه جلوگیری کرد

اسقف اعظم آنتونیوس معلوف با اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: ما در کلیسای ارتدکس می دانیم حق با کیست، آنها (صهیونیست ها با آمریکا) به نام آزادی این جنایات و ویرانی ها را انجام می دهند، اما نمی دانند که ایران سوریه نیست. اما جمهوری اسلامی و به فضل الهی ایران با دولت و رهبری مقتدر به پیشروی خود ادامه می دهد.

به گزارش دیباروز، مهدی نکاچومی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان با حضور در کلیسای آگیون آکیندینون – کلیسای مرکزی منطقه آگیون آنارگیرون واقع در غرب آتن با آنتونیوس مالوف اسقف این منطقه دیدار و گفتگو کرد. ، و ولادت رسول توحید حضرت عیسی علیه السلام

بازنگری قمی وضعیت برادران مسیحی در ایران و برگزاری جشن این عید الهی توسط ارامنه در ایران را تشریح کرد.

اسقف آنتونیوس مالوف در سخنانی از ایران به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه یاد کرد و گفت: امیدوارم جمهوری اسلامی ایران به زودی بتواند نقش بیشتری در عرصه جهانی ایفا کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: جمهوری اسلامی ایران با عنایت خداوند متعال، دولت و رهبری مقتدر خود به زودی از این بحران عبور کرده و مسیر خود را در جهت پیشرفت ادامه خواهد داد.

اسقف آنتونی معلوف ادامه داد: ما در کلیسای ارتدکس می دانیم که حق با چه کسی است، زیرا آنها (صهیونیست ها با حمایت آمریکا) به نام آزادی این جنایات و ویرانی ها را انجام می دهند. آنها با این ترفندها توانستند سوریه را نابود کنند. اما آنها نمی دانند که ایران سوریه نیست.

وی تاکید کرد: سناریوی آنها – صهیونیست ها – جدید نیست. در سوریه، فلسطین، عراق و یمن اعمال شده است اما در ایران جواب نمی دهد و هر کشوری که آنها را همراهی کند کم کم منحل می شود.

شهید سلیمانی با ایجاد محور مقاومت از تجزیه کشورهای منطقه جلوگیری کرد

اسقف آنتونیوس معلوف با اشاره به نزدیک شدن به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: خداوند روح شهید سلیمانی ما را شاد کند که در مقابل این دشمنان در منطقه ایستاد و از تجزیه کشورهای منطقه جلوگیری کرد. منطقه و تغییر مرزهای آن با ایجاد محور مقاومت.

وی افزود: بیخود نیست که فرهنگ و تمدن از خاورمیانه آغاز شد و همه ادیان توحیدی در این منطقه وارد جهان شدند. مسیحی که امروز تولد او را جشن می گیریم در بیت لحم متولد شد. صهیونیست ها به دنبال تخریب تمام اماکن باستانی هستند تا اثری از این دین باقی نماند و سعی در تحریف حقایق مختلف دارند.

اسقف اعظم آنتونیوس معلوف خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که مردم ایران به شخصیت های مذهبی و بزرگان خود ایمان دارند و هرگز در دام توطئه دشمنان نمی افتند.

وی در پایان سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی ایران با این فرهنگ و تمدن، با این قدرت و با چنین رهبری قدرتمند در سطح جهانی مورد توجه است و نمی توانند نقش آن را نادیده بگیرند. دعای من برای شما و مردم ایران خواهد بود و مطمئن باشید که باطل به زودی از بین می رود و حقیقت آشکار می شود.

انتهای نامه

دکمه بازگشت به بالا