حوادث

صدور مجوز برای بیش از 70٪ معاملات تجاری پایتخت

معاون سرپرست اماکن عمومی پلیس امنیت بزرگ تهران توضیح داد: آموزش مجاز دارای مجوز در پایتخت است.

سرهنگ نادر مرادی در مصاحبه با دیباروز ، وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با فساد اداری مبنی بر رفع ممنوعیت فعالیت اتحادیه های کم خطر ، گفت: همه آنچه در رابطه با اقدامات اتحادیه وجود دارد ، تصمیم ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری است.

وی ادامه داد: در همین راستا همانطور که توسط ستاد ملی مبارزه با فساد کرونا اعلام شده است ، کلاس ها و مشاغل کم خطر می توانند فعالیت خود را آغاز کنند. اما قبل از شروع فعالیت آنها باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده و مجوز و مجوز لازم را برای فعالیت دریافت کنند.

معاون سرپرست اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره فعالیت این سامانه گفت: رئیس واحد اتحادیه با وارد کردن شماره ملی خود وارد این سیستم شد و نوع فعالیت واحد و داده های متعدد اتحادیه را ضبط می کند و سپس به آن شخص اطلاع داده می شود. خواه اجازه کار داشته باشد یا نه. داده های افراد شاغل در آن واحد اتحادیه نیز ثبت می شود و در پایان ، اگر همه موارد هموار پیش بروند ، مسئولان مربوطه مجوز فعالیت و یک کد را دریافت می کنند. علاوه بر این ، هشدارها و احتیاط های بی شماری از طریق سیستم به شخص مسئول ابلاغ می شود که باید این کار را انجام داد.

مرادی ادامه داد: رئیس واحد صنفی مناسب باید کد دریافت شده از سیستم را چاپ کرده و در مقابل ورودی فروشگاه نصب کند. همچنین باید از تجمع در یک واحد صنفی خودداری کرد و اقدامات امنیتی مانند مشاهده فاصله مناسب و غیره را انجام داد.

وی افزود: به منظور نظارت بر این موارد ، مأمورین پلیس سایت و همچنین بازرسیهای صنفی و غیره توسط واحدهای بازرسی اتحادیه به صورت مزاحم و تصادفی انجام می شوند و در صورت عدم رعایت اقدامات امنیتی ، نسبت به الزامات قانونی آنها نیز هشدار داده می شوند. به همین دلیل ، نیاز ما برای کلاس ها این است که آنها باید کد دریافت شده را در پشت ورودی فروشگاه نصب کنند.

معاون سرپرست اماکن عمومی پلیس امنیت بزرگ صربستان تأکید کرد: هیچ صنفی نباید قبل از ثبت نام در وزارت بهداشت و دریافت کد اقدام کند ، خاطرنشان کرد: مهلت گزارش این سامانه تا 25 ماه مه تمدید شده است ، اما این بدان معنی نیست که شخص مجاز به افتتاح اتحادیه خود باشد به عنوان مثال واحدها از اول ماه مه و ثبت نام در سامانه تاریخ سوم. پیش نیاز فعالیت تدریس ثبت نام در سیستم و اخذ مجوز است.

مرادی با اشاره به تعداد کلاسهای کم خطر در پایتخت که تاکنون مجوزهای لازم را دریافت کرده اند ، گفت: خوشبختانه همکاری طبقاتی خوب بود. طبق آماری که از وزارت بهداشت به دست آمده است ، حدود 70 تا 80 درصد مشاغل کم خطر و کلاس در پایتخت مجوزهای لازم را دریافت کرده و وارد این سیستم شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا