استان ها

ضد عفونی اتومبیل برای شهروندان نیشابور


جعفر سعیدی در گفت و گو با خبرنگار آنا در نیشابور ، درباره فعالیت های دانشگاه عایشه اسلامی واحد نیشابور برای جلوگیری و مبارزه با شیوع کورون ویروس اظهار داشت: “به محض شیوع این ویروس ، واحد اطلاعات این شعبه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد. ” معلمان و کارمندان برای جلوگیری از شیوع و گسترش آنها ، اطلاعات به موقع را در دستور کار قرار می دهند تا به مسائل بهداشتی و ایمنی بپردازند.

وی افزود: تعطیلی کلاسهای آموزشی و ایجاد دپارتمان اداری با کمترین نیروی و جستجوی کار از راه دور توسط کارکنان مطابق با بخشنامه های صادر شده برخی از اقدامات انجام شده در مرحله بعدی بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور گفت: با توجه به تعطیلی کلاسهای آموزشی اقدامات لازم برای راه اندازی کلاس های مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

سعیدی خاطرنشان کرد: فعالیتهای روزمره مربوط به ضد عفونی کننده کلیه ادارات دانشگاه ، نصب بنرها و اعلامیه های لازم جهت گزارش در مورد بیماری تاج و راه های جلوگیری از شیوع آن مطابق پروتکل های دریافت شده از سازمانهای ذیربط و درج اطلاعات در کانالهای اطلاعاتی و وب سایت دانشگاه. این برای حفظ سلامتی و آشنایی کارکنان با این بیماری بود.

ضد عفونی خودرو در نیشابور توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

این مقام مسئول یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از مسئولیتهای اجتماعی خود غفلت نکرده است و از این نظر ، کار مهم و جهادی ضد عفونی رایگان وسایل نقلیه شهروندان با مواد ضد عفونی کننده تهیه شده در آزمایشگاه این واحد دانشگاهی در یک بخش است. فضای دانشگاه با رعایت کامل مشکلات بهداشتی با مسئولان دانشگاه استانی و سازمانهای ذیربط شهرستان هماهنگ شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور گفت: شرایط سخت در همه کشورها از جمله نیشابور حاکم است. وی ادامه داد: برای برطرف کردن این شرایط این واحد دانشگاهی در تلاش است تا براساس نامه رئیس جمهور دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برای واگذاری خودروها و جلوگیری از معالجه بیماران ، از پیشگیری یا معالجه بیماران جلوگیری کند و امکانات این دانشگاه توسط ستاد تاج گذاری در این شهر اعلام شده است. .

انتهای پیام / 4117 /


تمامی محتوای منتشر شده در سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، به همین دلیل مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا