عمومی

ضوابط ده‌گانه ثبت نام و فروش خودرو‌

مطابق با پایگاه داده دیباروز ،

در اینجا 10 شرط برای خرید خودرو وجود دارد: با هر نماد ملی ، فقط یک اتومبیل می تواند از تولید کنندگان خودرو ثبت و خریداری شود. مشتریانی که در 36 ماه گذشته خودروهای خود را از شرکتهای اتومبیل خریداری کرده اند ، مجاز به ثبت نام نیستند. خریداران باید مجوز راننده را بدست آورند. خریدار خودرو باید بالای 18 سال باشد و کد ملی ، شماره تلفن همراه و جزئیات حساب بانکی باید متعلق به دارنده ثبت باشد در حالی که افراد نباید پلاک فعال و اثبات شده داشته باشند. همچنین خریدار خودرو حق ندارد وکالت خودرو را به هیچ وجه بفروشد و خودروی فروخته شده نیز مسالمت آمیز نیست.

در صورت تأیید روند فروش ، پول تمام شده ، وسیله نقلیه تحویل داده می شود و حتی در دوره پس از تحویل وسیله نقلیه ، تصمیم گرفته می شود که خریدار از قوانین منحرف شده یا در روند ثبت نام صادق نبوده باشد ، وسیله نقلیه وی طبق قانون مصادره و مصادره می شود. پیش می آید.

در یکی از این شرایط ، هر خودروی صفر کیلومتری که به مشتری تحویل داده می شود باید حداکثر ظرف مدت سه ماه به نمایندگان مجاز خدمات پس از فروش برای تولید کنندگان خودرو مراجعه کرده تا از ضمانت نامه استفاده کند. مشتریان همچنین باید هنگام ثبت شماره Sheba در سایت فروش مراقب باشند ، زیرا این وظیفه ثبت کننده است که به صورت نادرست شماره Sheba را وارد کنید و در نهایت پول را به شخص دیگری بازگردانید ، در حالی که اوراق قرضه وسیله نقلیه تا یک سال در رهن شرکت باقی خواهد ماند. یکی

دکمه بازگشت به بالا