استان ها

ظرفیت های نیمه فعال صنعتی در استان قزوین را فعال می کنیم

اولیا: در حال فعال سازی ظرفیت های صنعتی نیمه فعال در استان قزوین هستیم

استاندار قزوین گفت: برای جهش تولید و ایجاد فرصت های شغلی، فعال سازی ظرفیت های خالی و نیمه فعال در شهرهای صنعتی را در اولویت قرار می دهیم.

به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ محمدمهدی علایی استاندار قزوین امروز دوشنبه با میثم بلفروش معاون وزیر اقتصاد، مهدی الرجانی معاون عمرانی وزیر کشور و رضا الصفاری مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی، عزیزالله افضلی رئیس صمت دیدار کردند. دیدار سازمان، دستیار و سازمان برنامه و بودجه با مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، رسولان معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران .

در این نشست در رابطه با معرفی الگوی مشارکتی فعالیت های تولیدی آستان قدس رضوی در ضلع غربی شهرک صنعتی شماره 2 خزر در اپک، راه اندازی شهرک صنعتی انرژی در الله آباد و منطقه ویژه اقتصادی تاکستان. و طرح حمایت از ساخت مجتمع تولیدی صنایع گلدران در قزوین بحث می شود.

محمدمهدی علایی استاندار قزوین در این جلسه فعال سازی انرژی های خالی و نیمه فعال شهرهای صنعتی را یکی از راهکارهای مهم در جهش تولید و بهره برداری دانست و گفت: در این راستا اقدامات مهمی در حال انجام است. که در استان قزوین گرفته شده است که می تواند نتایج خوبی کسب کند. شما یک استان دارید.

image_2022_6_20-18_17_45_933_DLb

علایی با تاکید بر کمک سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران در توسعه شهرهای صنعتی استان قزوین، افزود: این سازمان هماهنگی و هم افزایی نزدیکی در این زمینه دارد و آمادگی اجرای پروژه های مهم را داریم.

استاندار کاسپین همچنین با تقدیر از همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران در ساخت مجتمع تولیدی صنایع گلدیران، پیشنهاد همکاری با آستان قدس رضوی برای کار در ضلع غربی شهرک صنعتی شماره کاسپین را مطرح کرد. یک شهر صنعتی انرژی در الله آباد و متعلق به منطقه ویژه اقتصادی است.

در این نشست نمایندگان آستان قدس رضوی و گروه تولیدی صنعتی گلدران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا