ورزشی

عبداللهی: مقابل سپاهان با همه قدرت بازی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دیباروز ، سرپرست تیم استقلال گفت: “این یک مهمانی خوب در قرعه کشی بود و ما از قرعه کشی راضی هستیم.” تیم برنده این جام چه تفاوتی با بازی در کدام تیم دارد؟ سرانجام ، ما باید با همه این تیم ها بازی کنیم و همه آنها را شکست دهیم.

و درباره مسابقه در ورزشگاه آزادی گفت: از آنجا که زمین این ورزشگاه بسیار خوب است ، ما راضی هستیم.

مدیر تیم استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجیدی هفته گذشته برای استراحت به برخی از بازیکنان با تیم اصلی بازی نمی کند ، گفت: “تیم ما همیشه در حال تغییر است ، اما ما در مقابل سپاهان نیز با قدرت بازی می کنیم.” ممکن است در هر بازی تغییراتی داشته باشیم و بچه ها به میدان بروند ، اما هر بازیکنی که وارد زمین شود قطعاً با تمام توان بازی خواهیم کرد. در بازی با سپاهان ، هر بازیکنی که توسط کادر مربیگری شناخته شود ، بازی می کند.

عبدالله در مورد شروع مذاکرات برای تمدید بازیکنان گفت: “قرار بود این اتفاق از امروز بیفتد ، اما البته ، زیرا ما شب گذشته خیلی دیر رسیدیم ، این ممکن است از فردا و پس فردا اتفاق بیفتد.” شروع مصرف آن مهم است.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد دریافت بازیکنان گفت: اگرچه رسیدها متفاوت است اما همه بیش از 50 درصد دریافت کردند و برای تمدید قرارداد باید این دریافت ها به 70 درصد یا بیشتر برسد.

256251

دکمه بازگشت به بالا