عزیزیان:قهرمان از بین پرسپولیس و سپاهان مشخص می‌شود/ نباید به حواشی فوتبال دامن زد

مربی دروازه‌بان های سابق سرخابی‌گفت: از بین پرسپولیس و سپاهان یک تیم قهرمان لیگ‌برتر می‌شود.

سعید عزیزیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دیباروز با اشاره به روند و شرایط سه تیم مدعی برای کسب قهرمانی در لیگ‌برتر اظهار داشت: سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال امسال جزو تیم‌های خوب لیگ بودند و رقابت شان را برای قهرمانی تا امروز ادامه داده‌اند.

وی در مورد وضعیت این سه تیم تصریح کرد: در حال حاضر سرنوشت پرسپولیس در دست خودش است و با کسب حداکثر امتیاز از بازی های باقی‌مانده‌اش می‌تواند قهرمان شود. این در حالی است که سپاهان هم با توجه به مهره‌های خوبی که در اختیار دارد، رقابت شدیدی را برای قهرمانی دارد و استقلال هم با شرایط خوبی که در این فصل داشت از شانس قهرمانی برخوردار است. به هرحال با توجه به رقابت تنگاتنگ این تیم‌ها شرایط بازی ها در روز مسابقه مشخص می‌شود و این می‌تواند بر جذابیت‌های لیگ بیافزاید.

سعید عزیزیان در خصوص این که شانس کدام یک از این سه تیم برای قهرمانی بیشتر است به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دیباروز گفت: به نظر من با توجه به شرایط تیم‌ها و بازی‌های باقی‌مانده‌شان از بین پرسپولیس و سپاهان یک تیم قهرمان می‌شود.

مربی سابق دروازه‌بان‌ها‌ی سرخابی‌ها در مورد تاثیر حواشی در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: حواشی می‌تواند تاثیر مخربی در فوتبال ما داشته باشد. اکثر اهالی رسانه انسان های شریفی هستند و نباید به این حواشی دامن بزنند.

وی در خصوص مدیریت در فوتبال ایران تاکیدکرد: هرمدیری در ورزش به ویژه  فوتبال باید پاسخگوی اقدامات خود باشد و اگر مدیری اشتباهاتی داشت باید پاسخگوی آن باشد نه این که بدون برخورد با آنها حکم برکناری‌شان صادر شود و همه چیز بدین شکل تمام شود.

 

انتهای پیام // 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا