حوادث

علت جان باختن زن دوچرخه سوار در بزرگراه حکیم چه بود؟

آفتاب نیوز:

یعقوب آزاده دیل ، مدیر واحد توسعه سیستم های حمل و نقل تمیز در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متاسفانه یک دستگاه دوچرخه سواری در جاده شرقی شرقی بزرگراه حکیم بعد از اینکه شیخ فضل الله سوار می شود در هنگام فوت در این شهر سوار می شود. تصادف.

مدیر واحد سیستم های حمل و نقل تمیز سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: مدیریت شهری شهروندان را به سوار شدن در بزرگراه ها ترغیب نمی کند و ایمنی و ساخت جاده های دوچرخه در خطوط درجه یک در مناطق به پایان رسیده است.

آزاده دیل با تأکید بر اینکه تعداد دوچرخه سواران از گذشته تا به امروز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، گفت: “برای توسعه مسیر دوچرخه در خیابان های پایتخت ، باید تأکید کرد که برنامه ریزی کوتاه مدت راه حل نیست و در بسیاری موارد سایر نهادهای مسئول نیز هستند.” آنها برای ساختن یک مسیر ایمن دوچرخه همکاری لازم با شهرداری تهران ندارند و این امر باعث می شود ساخت مسیر دوچرخه به تأخیر بیفتد.

مدیر واحد توسعه سیستم های حمل و نقل تمیز شهرداری تهران ادامه داد: اگر نهادهای مسئول مانند پلیس راهور با ساخت شهرداری تهران برای ساختن مسیر دوچرخه همکاری نکنند ، تعداد این تصادفات (تصادفات دوچرخه با وسایل نقلیه) افزایش می یابد.

آزاد دایلی با تأکید بر اینکه پلیس راهور باید موافقت کند برای ساخت جاده ایمن برای دوچرخه ها و ایجاد مساحت 1.5 متر استفاده شود ، اظهار داشت: متأسفانه پلیس راهور تا امروز با شهرداری تهران همکاری نکرده است و امیدوارم که از بروز حوادث مشابه جلوگیری کند. مصوبات ساخت جاده ایمن دوچرخه در اسرع وقت تصویب می شود.

دکمه بازگشت به بالا