عواقب وخیم پشت کنکور ماندن هیتلر!

هیتلر دو بار تلاش کرد تا وارد مرکز تمرین شود اما هر بار رد شد. نتیجه این شکست حاشیه نشینی نقاشی در زندگی هیتلر بود. او از آن زمان نقاشی می کند ، اما او به طور جدی دنبال رویاهایی است که بعداً در جنگ جهان را غرق کرد.

عواقب خطرناک در امتحان پذیرش برای هیتلر!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، این روزنامه خراسان وی نوشت: “هیتلر در اتریش متولد شد و در اصل نقاش با روحیه ملایم و ضعیف قبل از ورود به سیاست بود.” مدتها بود که وی با الهام از نقاشی ها و الگوهای سایر هنرمندان ، در گالری های هنری که در آن زمان بسیار داغ بود در بازار خود در وین ، پایتخت اتریش متوقف شد. نتیجه این فعالیت ها طراحی و ترسیم مناظر زیادی بود که امروزه تعدادی از نقاشی های هیتلر در آن قرار دارد.

تمام این توجه و تلاش باعث شد آدولف هیتلر جوان نقاشی را به عنوان یک حرفه آینده انتخاب کند. در سال 1907 ، در سن 18 سالگی ، وی تحت آزمون ورودی مؤسسه هنرهای زیبا وین قرار گرفت ، اما توسط اساتید رد شد. هیتلر دو بار تلاش کرد تا وارد مرکز تمرین شود اما هر بار رد شد. نتیجه این شکست حاشیه نشینی نقاشی در زندگی هیتلر بود. “او از زمان كودك نقاشی كرده است ، اما او به طور جدی دنبال رویاهایی است كه بعداً جهان را به جنگ فرو برد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا