استان ها

فرماندار جدید لردگان منصوب شد

دیباروز / شرمهل و بختیاری طی حکمی از سوی وزیر کشور ، رضا بابامیر السثی به عنوان فرماندار جدید لردگان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار لردگان با حضور ولی سرمهال و بختیاری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار و اعضای شورای امنیت شهرستان لردگان برگزار شد.

در این مراسم با حکم وزیر کشور رضا بابامیر الصاحی به عنوان فرماندار جدید شهرستان لردگان منصوب شد و از زحمات سعید صالحی سرپرست فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

اقبال عباسی فرماندار شرمال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه انتصاب آقای بابامیر به عنوان فرماندار جدید شهرستان لردگان به دلیل آشنایی وی با چالش های پیش روی شهرستان بود ، گفت: بودن.

وی مجموع اعتبارات اختصاص یافته به شهر محل و بختیاری در سال جاری را 1200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سهم شهر لردگان از این اعتبارات حدود 360 میلیارد تومان است که باید اقدامات لازم برای جذب اعتبارات انجام شود. به این شهر اختصاص داده شده است.

عباسی تأکید کرد: شهرستان لردگان برای حل مشکلات و چالش ها به یک مدیریت قوی و منسجم نیاز دارد و شورای اسلامی این شهر می تواند شهردار قوی و موثری را برای حل مشکلات شهری مانند نظافت معابر ، مونتاژ سد معابر ، بهسازی معابر و … انتخاب کند. .. یک قدم بردار.

استاندار شرمال و بختیاری در پایان گفت: شهرستان لردگان یکی از کم توسعه ترین شهرهای این استان است ، بنابراین فرماندار جدید این شهرستان می تواند با همکاری ادارات و استفاده بهینه از توسعه این شهرستان را پیگیری کند. بودجه تخصیص یافته • مدیران ارشد استان همکاری لازم را با فرماندار جدید خواهند داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا