فروش عمده ابزار آلات

 

ساختمان

تمام افرادی که در بازار ابزار و یراق فعالیت میکنند با فرایند خسته کننده خرید عمده اجناس آشنایی دارند. تنوع اجناس در این بازار افراد را مجبور میکند که بطور همزمان از چند فروشنده خرید کنند و برای هر سفارش بصورت جداگانه پیگیری هایی طولانی انجام دهند. ابزارعمده بعنوان یک عمده فروشی ابزار و یراق ، با تنوع گسترده محصولات خود، تمام اجناس مورد نیاز شما را تنها در یک سفارش ثبت میکند و به جای شما پیگیری تمام خرید هایتان را انجام میدهد. دیگر نه به سفارش های متعددی نیاز است و نه به پیگیری ها خسته کننده.

 برای خرید محصولات اینتیمکس با بهترین قیمت میتوانید از طریق وبسایت جعبه ابزار اقدام به خرید کنید 

هرکدام از عمده فروشی های ابزار و یراق یک یا چند دسته از محصولات را عرضه میکنند. مشتریان ما افرادی هستند که به جای ثبت سفارش های جداگانه از عمده فروش های مختلف و پیگیری های زمان‌بر هرکدام از آنها، تنها به ما مراجعه میکنند و پیگیری تمام محصولات مورد نظرشان را نیز بر عهده ما میگذارند.

جهت خرید و آگاهی از آخرین قیمت های ابزار آلات صنعتی و ساختمانی می توانید بدون واسطه با وارد کننده این محصولات با شماره تماس 02166975233 در ارتباط باشید.

خرید عمده ابزار و یراق که اصلی ترین راه تامین کالا در این بازار محسوب می‌شود، فرایند متداول و آشنایی برای فعالین این حوزه دارد. تصور کنید که شما نیازمند ۲۰ قلم جنس هستید. در بهترین حالت این ۲۰ قلم از ۵ برند متفاوت خواهد بود (کم گفتیم، نه؟!). فرایند خرید عمده را خودتان بهتر میدانید: تلفن به عمده فروشی ابزار و یراق همیشگی و استعلام لیست قیمت. معمولا تمامی برند ها در اختیار تنها یک فروشنده نیست، پس تلفن دوم را هم خواهید زد! و همچنین سوم را فرض کنیم هر تماس و استعلام لیست درخواستی ۱۰ دقیقه زمان ببرد. حال باید بعد از ۳۰ دقیقه تماس (درحالتی که با ۳ فروشنده لیست خرید عمده شما تکمیل شود!). منتظر استعلام دو فروشنده باشید. اگر هر ۳ فروشنده ظرف ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استعلام را انجام دهند (که نمیدهند!). قیمت بعد از ۴۵ دقیقه به شما اعلام می‌شود. حال باید با حساب و کتاب اجناس خود را کم و زیاد کنید و اگر فروشنده دیگری برای مقایسه قیمت در نظر نداشته باشید، با تماسی دوباره سفارش خود را ثبت کنید. مسئله به همینجا ختم نمیشود؛ می‌ماند پیگیری هر سفارش بصورت جداگانه.

وبسایت رسمی intimax 

این چنین است که ابزارفروشی می‌شود “شغلی ۲۴ ساعته و اضطراب زا”

برای رهایی از این چرخه همیشگی و اذیت کننده، یک بار خرید خود را از جعبه ابزار انجام دهید!

دکمه بازگشت به بالا