علمی و پزشکی

فعالیت مراکز درمانی خارج از کشور هلال احمر کم نظیر است

رئیس جمعیت هلال احمر از بیمارستان این جمعیت در دبی و درمانگاه صفا و کرمه بازدید کرد و فعالیت مراکز درمانی هلال احمر ایران در خارج از کشور در کشورهای مختلف جهان را منحصر به فرد دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر پیرحسین کولیوند در سفر به امارات از بیمارستان دبی و دو کلینیک کرمی صفا بازدید کرد و گفت: خدمات مراکز درمانی هلال احمر ایران در خارج از کشور در سه قاره آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین نمونه هستند.”

وی همچنین با حضور در این نشست به منظور معرفی دکتر شاهین محمد صادقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایران در امارات گفت: فرهنگ ایرانی علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی به مردم کشورهای مختلف، نشان از اسلام دارد که نمونه بارز کار خیریه برای سایر کشورهای جهان است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر 13 مرکز بهداشتی درمانی فعال در کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا شامل سطوح بیمارستانی، پلی کلینیک های تخصصی و کلینیک های عمومی (درمان، دیالیز و توانبخشی) دارد. .) انجام دادن. این مراکز خودگردان بوده و با دریافت میزان خدمات پزشکی از بیماران در هزینه فعالیت های بشردوستانه آنها صرفه جویی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا