حوادث

قاچاق مواد مخدر توطئه استکبار جهانی علیه مردم و جوانان است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قاچاق مواد مخدر یکی از مهمترین و پلیدترین توطئه های استکبار جهانی علیه مردم به ویژه جوانان است گفت: ما حاج قاسم سلیمانی کار خود را تمام خواهیم کرد.

به گزارش دیباروز سردار حسین اشتری در میان روزنامه نگاران و کارگران رسانه ای استان البرز شاهد خاطره مردی در این کار ، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و همراهانش ، به ویژه ابومهدی المهندی ها بود. مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: “ما در مبارزه با قاچاق مواد مخدر جدی هستیم و همانطور که امام الرحیل (رضوان الله تعالی فرجه الشریف) فرمودند:” امیدوارم همه بدانند که موضوع مواد مخدر توطئه استکبار است. “در همین حال ، بین مصرف کنندگان مواد مخدر و مصرف کنندگان مواد مخدر. ما بین قاچاقچیان انسان تفاوت قائل هستیم. مصرف کنندگان مواد مخدر قربانی جرائم سازمان یافته و پیچیده ای هستند که باید با بنیانگذاران آنها قاطعانه برخورد شود.

وی ادامه داد: “قاچاق مواد مخدر یکی از مهمترین و کثیف ترین توطئه های استکبار جهانی علیه مردم ، به ویژه جوانان ما است و در مبارزه برای آن ما شهدای گرانقدر را برای سربلندی مردم خود تقدیم کرده ایم. همه این فداکاری ها توسط فرزندان شما در نیروی پلیس انجام شده است.” حاج قاسم سلیمانی ، پیشوای قلب ها و قهرمان ملی برای همه ما به پایان می رسد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه “حاج قاسم در راه مبارزه با توطئه های آمریکا علیه ملت ایران بود ، گفت: در دیدگاه صحیح گفته می شود که” حاج قاسم “قهرمان ملی ما بوده و هست ، بلکه قهرمان جهان مظلوم است.

اشری این میدان جنگ را لقب قهرمان همه مستضعفین و مستضعفین خواند و گفت: “حاجی قاسم سلیمانی” سرباز جغرافیای مبارزه بود هر جا که ندای مظلومان از ظالمان سر می زد ، مانند حال قهرمان ، منجی ، شکست ناپذیر ، که می توانست پرچم بشریت را برافراشته کند.

و ادامه داد: سردار سلیمانی نمادی از رحمت و رحمت بود ، همانطور که وی نمادی از اقتدار و شجاعت بود و این بالاترین افتخاری است که خداوند در پیروان خود در راه پیامبر صلی الله علیه و آله به او ارزانی داشت ، زیرا قرآن پیامبر را توصیف می کند: “محمد رسول خدا صلی الله علیه و آله” کافر ، رحمت خدا بر آنها باد. “او معنای این آیه را با کار و با هر لحظه از زندگی خود توضیح داد.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد وظایف پلیس در مبارزه با کرونا گفت: “الحمدلله به خاطر تلاش ها و همکاری خوب مردم ، به لطف پروردگار متعال و سپس بعد از آن ، میزان آلودگی به تاج در جامعه کاهش یافته و به سطح بهتری نسبت به قبل رسیده است. سلامتی و همکاری مردم در این زمینه.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی با ابراز امیدواری از ادامه همکاری مردم با مقامات مسئول در این زمینه و جلوگیری از ظهور مجدد بیماری اظهار داشت: اگرچه محدودیت ها زندگی مردم را با مشکلاتی روبرو کرده است ، اما پایان خوش به معنای کاهش قابل توجه تعداد قربانیان است. ارزش تحمل این مشکلات را داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا