قیمت میلیاردی برای شماره های لاکچری

قیمت میلیاردی برای شماره های لاکچری

قیمت سیم کارت شماره همراه اول با کد 1 (نخستین شماره بعد از 0912 عدد 1 است) با 5 رقم آخر آن یک میلیارد و 900 میلیون تومان است. قیمت یک سیم کارت دیگر با 2 کد که 4 رقم آخر آن 2000 است یک میلیارد و 300 میلیون تومان است.

به گزارش دیباروز خراسان وی نوشت: اگرچه این روزها افراد کمی هستند که شماره موبایل دیگران را نگه می دارند زیرا معمولاً همه شماره ها را در تلفن خود ذخیره می کنند، اما بازار شماره های سیم کارت رند همچنان داغ است، به عنوان مثال خرید خط 0912 همان آخرین را دارد. قیمت پنج رقمی 1.5 میلیارد تومان اگر به اینترنت مراجعه کنید، پلتفرم های خرید و فروش را دنبال کنید و عبارت “سیم کارت رند” را جستجو کنید، پیشنهادات هیجان انگیز و گران قیمتی به شما می دهند، قیمت گذاری سیم کارت خود را دارد و اصطلاحاتی مانند رند وجود دارد. آینه سیم کارت، دو سیم کارت رند، سیم کارت شیب دار رند و … در این بازار وجود دارد.

سیم کارت رند چنده؟

من به چندین سایت و پلتفرم می روم که سیم کارت رند می فروشند. با دیدن برخی قیمت های سیم کارت، دلم گرفته! به عنوان مثال قیمت سیم کارت با کد تلفن همراه اول 1 (رقم اول بعد از 0912 عدد 1 است) و 5 رقم آخر آن 5 است یک میلیارد و 900 میلیون تومان. قیمت یک سیم کارت دیگر با 2 کد که 4 رقم آخر آن 2000 است یک میلیارد و 300 میلیون تومان است. در مورد معیارهای ارزیابی روی سیم کارت های رند، جالب است بدانید که نکات مهم زیادی وجود دارد. پیش شماره یا استانی که سیم کارت در آن صادر می شود، وضعیت صفر یا استفاده شده آن، نوع آن یعنی دائمی یا اعتباری و از همه مهمتر اپراتور آن تأثیر زیادی دارد. علاوه بر همه اینها نوع رند ملاک اولیه در قیمت گذاری است و در قسمت دیگری از این فایل توضیحاتی در مورد آن داده خواهد شد. قیمت سیم کارت رند ایرانسل مثلا برای شماره 0901 که چهار رقم آخرش 1111 بود 900 میلیون تومان است. این ارقام برای سایر اپراتورها به کمتر از 300 میلیون تومان می رسد.

30 میلیارد عدد هم داریم!

این سیم‌فروش در گفت‌وگو با تجارت نیوز توضیح داد که تعداد شماره‌های بسیار پریمیوم و کل رند زیاد نیست. در نهایت از 5 تا 6 رقم. این فروشنده گفت: ما هیچ کدام از این اعداد را نداریم، اما اگر بود 30-40 میلیارد تومان می شد، مثلاً عددی با 7 1 یا 7 2 حدود 30 تا 40 میلیارد تومان است.

فرارو در گزارش منتشر شده در سال جاری به نکات جالبی اشاره کرده و نوشته است که خرید خط 0912 با چهار رقم اول 1111 و سه رقم آخر 330 مستلزم دو میلیارد و 500 میلیون تومان ارز جاری کشور است. . فروشندگان می گویند قیمت کد سیم 1 40 تا 46 میلیون تومان است و در صورت تطابق اعداد زیر، ارزش خط به 300 تا 500 میلیون تومان افزایش می یابد. خرید خط 0912 با کد دوم و سوم حداقل به 14 میلیون تومان نیاز دارد. قیمت سیم کارت کارکرده 0912 با کد 4 و 5 از 10 میلیون تومان شروع می شود و کمترین قیمت برای سیم 6 همراه اول به 9 میلیون تومان می رسد. سیم کارت 0912 را می توانید با هشت میلیون تومان خریداری کنید و قیمت خرید خط 0912 با کد هشت حداقل به هفت میلیون تومان می رسد.

رایج ترین اصطلاحات سیم کارت های رند

قیمت سیم کارت رند حساب خود را دارد. در این بازار با عباراتی مانند سیم کارت آینه ای، سیم رند دوگانه، سیم کارت شیب دار، سیم رند معمولی، سیم کارت معمولی و … مواجه خواهید شد که قیمت سیم کارت را تعیین می کنند. در زیر با تعریف رایج ترین اصطلاحات سیم کارت های رند آشنا می شوید که در کنار هم قرار گرفته اند و بر اساس آن قیمت گذاری می شوند.

سیم کارت رند پیلای

این فرم شامل اعدادی است که اگر از دو عدد بر دو جدا کنیم چهار رقم اول یا آخر آنها یکی است و اعداد یا اعداد آنها یکی است و به دو دسته گام اول و گام آخر تقسیم می شود. . مثلا چهار عدد آخر 4544 یا 3332 و …

سیم کارت آینه ای

این نوع رند شامل اعدادی می شود که حداقل شامل چهار رقم اول یا آخر عدد هستند. مانند: 1551 … 0912. اگر سه رقم اول و آخر عدد یکسان باشد، عدد رند آینه محسوب می شود.

تکه میلیون راند

اعداد با حداقل پنج صفر به میلیون ها خوانده می شوند و کیفیت بالایی دارند.

سیم کارت رند تکراری

اگر عددی به صورت متوالی در یک عدد تکرار شود، آن را رند مکرر می گویند. هر چه تعداد دفعات تکرار شود، کیفیت عدد بالاتر است.

سیم کارت رند شماره از پیش تعیین شده را تکرار می کند

اعداد با پیشوند تکرار شونده در ابتدا یا پایان برای سهولت به خاطر سپردن اعداد رند در نظر گرفته می شوند.

تولد سیم کارت رند

به اعدادی که با تاریخ تولد شروع می شوند یا به تاریخ تولد که معمولاً یکی از سال های شمسی است ختم می شوند، به رند تاریخ تولد می گویند. مثلا 1380 … 0915.

سیم کارت رند لیبرا

به اعدادی که سه رقم اول آن دقیقاً با سه رقم آخر مطابقت دارند رند لیبرا می گویند. به عنوان مثال، 917. 917 …

سیم کارت تصادفی

اگر حداقل سه رقم از عدد در یک ردیف در ابتدا یا انتهای عدد قرار گیرد، آن را رند ترتیبی می نامند و این اعداد به دو صورت ترتیبی از اول و ترتیبی از آخری تقسیم می شوند. مثلا 6789 … 0912.

سیم کارت راند جفتی

به اعدادی که اعداد بعد از رقم اول یا انتهای آن دو رقمی و دو عدد یکسان باشند، جفت رند می گویند. مانند: 6565 … 0915 یا 2626 … 0915. این نوع اعداد رند دارای انواعی مانند جفت اول، دو جفت آخر، سه جفت اول و سه جفت آخر هستند.

10 برش رند

در این نوع، اعدادی که عدد را تشکیل می دهند، مضربی از 10 یا مضرب های 10 هستند که به صورت پلکانی در ابتدا یا انتهای عدد قرار می گیرند. مثلا 6070 …. 0915.

سیم کارت 10000 رند و 10000 رند

همانطور که از نام آن مشخص است، اعداد به صورت هزار، 10 هزار یا مضرب آنها در ابتدا یا انتهای عدد قرار می گیرند. مثلا 50000 … 0913.
سیم کارت رند دو شماره دارد

اگر عدد فقط از دو رقم تشکیل شده باشد، قیمت آن بالاست و رند محسوب می شود.

سیم رند دو عدد را از یک عدد تکرار می کند

اگر چهار رقم اول یا آخر عدد xxyy باشد، این نوع عدد رند را تشکیل می دهند.

رند چند رقمی از اول، آخر یا…

به طور کلی، اگر یک عدد شامل یک رقم باشد که در یک ردیف تکرار می شود، در این دسته قرار می گیرد. می تواند از 3 عدد تا 7 عدد باشد. همچنین می توان آن را در ابتدا، وسط یا انتهای یک عدد قرار داد. به عنوان مثال 222 … 0913 یا … 999 … 0910 یا … 0912222 و …

رند ساویر

برخی از فونت ها هستند که دارای زیبایی، ظرافت، اصالت و برخی ویژگی های دیگر هستند اما در هیچ یک از تعاریف انواع رند ذکر شده گنجانده نشده اند.

بنابراین، به ناچار در سایت قرار گرفت تا این مجموعه از فونت ها را در یک دسته بندی خاص قرار داده و آن را از فونت های معمولی جدا کرد.

از چند صد میلیون تخفیف گرفته تا افراد مشهوری که این اعداد را نمی خواهند

آقای احمدی نمی خواهد خودش را معرفی کند و صحبت کند و در ابتدای سخنانش می گوید: هر جا روزنامه نگار پیدا کردی دردسر درست می شود! اما او حاضر است به برخی از سوالات من در مورد بازار سیم کارت لوکس پاسخ دهد. او فروشنده گوشی تلفن همراه است و همچنین به خرید و فروش سیم کارت می پردازد. از او پرسیدم که آیا واقعاً برای این میلیاردها سیم کارت مشتری دارد یا خیر و او گفت: “من تقریباً 15 سال است که در این تجارت هستم. آنها مشتری دارند و مشتریان خوبی دارند، به خصوص اگر نوع رند وسوسه انگیز باشد. یک مورد که 4 تای آخر اعداد از 4 بودند و بقیه 123 بودند. من آن را در کمتر از یک ساعت فروختم. اخیراً کمتر مشتری و فروشنده ای وجود دارد که تا چند صد میلیون تخفیف ارائه می دهد به شرطی که پول مشتری باشد. به عنوان مثال چند روز پیش یک سیم کارت با یک میلیارد سیم کارت به قیمت 750 میلیون فروخته شد.

در مورد خریداران این سیم‌کارت‌ها از او پرسیدم که آیا برای خرید این سیم‌کارت‌ها از طرف مسئول یا فرد مشهوری با او تماس گرفته شده است، گفت: خریداران این سیم‌ها بیشتر شرکت‌های تبلیغاتی و کلکسیونی بین‌المللی هستند، یک سری هم وجود دارد. افراد بسیار ثروتمندی که مشتری این سیم کارت ها به عنوان هدیه یا استفاده شخصی به دلیل تجمل گرایی آنها هستند. چون خودم تا به حال مشتری معروفی نداشته ام، هیچ وقت نشنیده ام که مقامات یا افراد مشهور به دنبال شماره رند در بازار باشند. آنها بعداً مشکل خواهند داشت. “تا آنجا که من می دانم، آنها علاقه ای به خرید شماره های رند ندارند.”

هیچ توضیحی درباره درآمدش از این شغل نمی دهد و… ارتباط قطع شده است».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا