قیمت گینر خارجی

گینر یا مس گینر حاوی حدود 20 درصد پروتئین و 80 درصد کربوهیدرات است. علاوه بر این، گینرها کالری بالایی دارند که می تواند منجر به افزایش وزن در افراد لاغر شود. مکمل گینر برای کسانی طراحی شده است که نمی توانند کالری، پروتئین، کربوهیدرات و چربی کافی برای افزایش وزن و عضله سازی دریافت کنند. گینرها علاوه بر افزایش توده عضلانی، رسوبات چربی را نیز افزایش خواهند داد. گاهی اوقات پودر گینر علاوه بر پروتئین، کربوهیدرات و چربی حاوی مواد معدنی و ویتامین ها نیز می باشد.

تغذیه |دیابت

پودر پروتئین گینر با توجه به نسبت کربوهیدرات به پروتئین به 5 به 1 گینر، 4 به 1 گینر، 3 به 1 گینر، 2 به 1 گینر و 1.4 به 1 گینر تقسیم می شود. هر چه نسبت کربوهیدرات به پروتئین در مکمل بیشتر باشد، افزایش وزن سریع‌تر و محتوای چربی بیشتر است. اگر هدف از خرید گینر افزایش خشک شدن عضلات ضعیف باشد، آنهایی که کربوهیدرات کمتری دارند (مثلاً 1.4 تا 1) یا سایر مواد مغذی مانند پروتئین آب پنیر بهترین انتخاب خواهند بود. هنگام خرید به قیمت سودآور توجه کنید. در این صفحه می توانید نرخ سود خارجی و ایرانی شرکت های بزرگ را بررسی کنید. برای خرید مکمل ورزشی با ما همراه باشید.


آگاهی از جریان های درآمدی در حال افزایش است. گینر برای افزایش وزن و توده عضلانی

مکمل گینر سرشار از کالری است که حاوی پروتئین، چربی، کربوهیدرات، مواد معدنی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و سایر ترکیبات تغذیه ای است. وجود این ترکیبات مورد نیاز بدن در گینر باعث افزایش کالری دریافتی می شود. برای افزایش وزن یا افزایش حجم عضلانی می توانید از انواع مکمل های گینر و پودر پروتئین گینر استفاده کنید. تفاوت نسبت کربوهیدرات به پروتئین در پودر گینر دلیل تفاوت انواع مکمل های گینر است که در ادامه به توضیح همه آنها می پردازیم.

افزایش وزن؛ با خوردن بهترین غذا برای افزایش وزن به وزن دلخواه خود برسید

پودر افزایش وزن حاوی کربوهیدرات بیشتری نسبت به پروتئین و سایر ترکیبات افزایش وزن است. به همین دلیل است که این نوع غذای افزایش وزن به دلیل کالری بالا باعث افزایش وزن می شود. افرادی که با وجود رژیم غذایی معقول در افزایش وزن مشکل دارند، به دنبال بهترین قرص های افزایش وزن برای افزایش وزن هستند.

ما به این افراد توصیه می کنیم که مکمل های پروتئین وی را همزمان با خرید عضله گیر خریداری کنند. خوشبختانه قیمت برندهای خارجی و ایرانی پروتئین آب پنیر دارای دسته بندی های مختلفی می باشد و هرکسی با توجه به بودجه خود می تواند بهترین مکمل را خریداری کند. قیمت مکمل های گینر نیز طیف وسیعی دارد و بر اساس برند و کشور سازنده تعیین می شود.

تقویت کننده مسی؛ مکمل گینر که توده عضلانی را افزایش می دهد

Mas Gainer که با نام Mes Gainer نیز شناخته می شود، مستقیماً برای افزایش حجم عضلانی عمل می کند. بیشتر ترکیبات مس گینر از پروتئین تشکیل شده است. به همین دلیل استفاده از مس باعث افزایش حجم عضلات و افزایش حجم آنها سریعتر می شود. علاوه بر پروتئین، دارای درصد متوسط ​​کربوهیدرات و درصد کمی چربی است. در واقع مس در مقایسه با سایر مکمل های کاهش وزن، کربوهیدرات و چربی کمی دارد.

برای افزایش اثربخشی مس گینر و افزایش هر چه بیشتر توده عضلانی، توصیه می کنیم ورزشکاران حرفه ای علاوه بر خرید بازی، کراتین را نیز خریداری کنند. کراتین تاثیر بسزایی در افزایش انرژی، استقامت، افزایش حجم عضلانی و زیبایی فیزیکی دارد.

فواید مفید برای بدنسازان و ورزشکاران حرفه ای

با خرید گینر و استفاده منظم از آن طبق توصیه متخصص تغذیه، از مزایای مکمل گینر بهره مند خواهید شد. از مزایای استفاده از گینر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با مصرف بهترین گاتور برای افزایش وزن به سرعت به وزن دلخواه خود خواهید رسید.
برای  اطلاع از نحوه خرید و مصرف پودر کراتین یونیورسال نوتریشن با ما تماس بگیرید.

مکمل جنر سرشار از کربوهیدرات است که انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند.

مکمل بدنسازی گینر حاوی پروتئین آب پنیر است که سرعت عضله سازی را افزایش می دهد.

پودر گینر به تقویت بافت ها و بازیابی عضلات آسیب دیده کمک می کند.

فیبر موجود در گینر هضم غذا را بهبود می بخشد و از نفخ جلوگیری می کند.

با خرید گینر و استفاده منظم از آن، ریکاوری بعد از ورزش به سرعت انجام می شود.

علاوه بر پودر گینر، مکمل BCAA نیز ریکاوری بعد از تمرین را سرعت می بخشد. شما عزیزان می توانید قیمت مکمل bcaa و قیمت گینر را در فروشگاه اینترنتی داروخانه بررسی کرده و مکمل مناسب را خریداری نمایید. با خرید گینر اورجینال در کمترین زمان ممکن به بدنه و وزن مورد نظر خواهید رسید. البته استفاده صحیح از پودر گینر در بهترین زمان با دوز مناسب در اثر گینر موثر است.

بهترین زمان استفاده از گینر برای افزایش وزن و حجم

بهترین زمان استفاده از گینر به هدف شما از خرید گینر و استفاده از آن بستگی دارد. به طور کلی مصرف گینر هر 4 ساعت یکبار توصیه می شود. اما اگر هدف شما از خرید گینر افزایش وزن و بازیابی عضلات بعد از تمرین است، پس از تمرین از پودر گینر استفاده کنید. می توانید از مکمل های کربوهیدرات استفاده کنید تا انرژی مورد نیاز بدن خود را برای ورزش تامین کنید. توجه داشته باشید که قیمت کربوهیدرات بدنسازی به برند و اندازه بسته بندی بستگی دارد.

برای افرادی که هدفشان افزایش وزن است، مصرف مکمل های غذایی را توصیه می کنیم. لطفا توجه داشته باشید که مصرف مکمل ها یا مس به تنهایی به بهبود عضلات و افزایش وزن کمک نمی کند. بنابراین، هنگام خرید یک محصول سودآور و استفاده از آن، باید با ورزش منظم به خوردن غذاهای خوب ادامه دهید.

نحوه استفاده از Gainer; چگونه از Gainer استفاده کنیم؟

روش استفاده از درآمد با توجه به اهداف فرد متفاوت است. میزان مصرف گینر به عواملی مانند وزن، سطح فعالیت و اهداف ورزشی بستگی دارد. به طور کلی توصیه می شود افرادی که سعی در افزایش وزن دارند روزانه 1-2 قاشق چایخوری پودر گینر استفاده کنند.

گینر را می توان به تنهایی یا همراه با غذا مصرف کرد. برای بهره مندی از فواید و خواص مکمل های گینر و مس گینر، محاسبه تعداد کالری مورد نیاز بدن بسیار مهم است. بنابراین برای اطلاعات دقیق در مورد نحوه استفاده از گینر با توجه به نیاز بدن خود با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

با عوارض جانبی گینر و مس گینر آشنا شوید

به طور کلی، Gainer یک مکمل ورزشی ایمن و قابل اعتماد است. با این حال، مصرف بیش از حد مکمل های گینر می تواند منجر به عوارضی مانند افزایش وزن، قند خون بالا و مشکلات گوارشی شود. افراد مبتلا به دیابت، بیماری قلبی یا بیماری های زمینه ای باید قبل از خرید و مصرف گینر با یک متخصص تغذیه مشورت کنند. همچنین با خرید بهترین گینرها و افزایش حجم عضلانی از برندهای معتبر از عوارض جانبی گینرها در امان خواهید بود.

قبل از خرید رسیور باید بدانید که قیمت رسیور به اندازه بسته بندی، برند و کشوری که در آن تولید می شود بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت واردات 5 کیلوگرمی گرانتر از قیمت ابزار برنده بسته های کوچک است. قیمت پگاه گینر گینر ایرانی نیز نسبت به نمونه های پودری مشابه سایر کشورها ارزان تر محسوب می شود. شما می توانید قیمت مشتری را در این صفحه داروخانه مکمل ها مشاهده کنید. داروخانه آنلاین با سالها تجربه در تهیه و توزیع انواع مکمل های غذایی ورزشی و بدنسازی، کراتین، ال کارنیتین و Bcaa زیر نظر انجمن غذا و دارو می باشد.

دکمه بازگشت به بالا