استان ها

لزوم تعامل با فعالان حوزه گردشگری برای رونق این صنعت در البرز

به گزارش اخبار اینترنتی البرز ؛ شادی حزری در پانزدهمین نشست سازمان گردشگری و اقتصاد فنی در اتاق بازرگانی البرز ، با تبریک پنجم آنلاین به فعالان گردشگری گفت: “ما باید در جستجوی فرصتهای امن گردشگری در مواجهه با ویروس کرونا به صورت محلی باشیم تا آماده شویم. زمینه احیای این صنعت سودآور در اسرع وقت “.

وی ادامه داد: “در دوران پس از تاج و پس از مسافت طولانی ، مردم تمایل بیشتری به سفر ، حضور در تورها و بازدید از اماکن مختلف تاریخی دارند و با تمرکز بر فعالیت های اقتصادی در این زمینه ، بخش مهمی از آسیب است. ” در این مدت تولید کاهش می یابد.

الحزری با اشاره به نمایشگاه دبی 2021 که فرصتی طلایی برای فعالان در زمینه های مختلف صنعت ، فناوری ، گردشگری و تجارت است ، گفت: این رویداد یکی از مشهورترین رویدادهای اقتصادی و تجاری در جهان است. و صنایع دستی فرصت خوبی را برای حضور فعالان اقتصادی استان در این رویداد فراهم می کند.

رئیس کمیته اقتصاد گردشگری و هنر اتاق بازرگانی البرز تصریح کرد: برای حضور در نمایشگاه و اعزام هیات های تجاری جهت مشارکت فعال در این رویداد ، اتاق بازرگانی البرز برنامه هایی را برای هماهنگی با مشورت کمیته های تخصصی سازمان برنامه ریزی کرده است. اتاق شامل مقامات .. گردشگری باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: “نمایشگاه دبی فرصت خوبی برای فعالان گردشگری و صنایع دستی در این کشور است تا پس از دو سال رکود اقتصادی ناشی از کرونا ، قابلیت های محل سکونت ، خدمات و عرضه یا محصولات صنایع دستی خود را به جهان معرفی کنند.”

وی در بخش دیگری ، بر اهمیت توسعه سطح تعامل بین البرز و استانهای واقع در محدوده منطقه ای برای ایجاد مشاغل مشترک در زمینه گردشگری تاکید کرد و افزود: در این راستا ، سطح خوبی از تعامل با استان خزر و برنامه های مشترک ایجاد خواهد شد. “

وی گفت: “در قالب یک پروژه گردشگری خلاق که بر آشنایی با زمینه های مختلف صنایع دستی ، آموزش این مشاغل و به اشتراک گذاشتن آموخته های خود با دیگران تأکید می کند ، می توان اقدامات مشترک و م effectiveثرتری برای جذب و ایجاد گردشگری داخلی و خارجی انجام داد. یک بازار دائمی و پایدار برای نمایش و فروش محصولات صنایع دستی ایجاد می شود. “

رئیس کمیته اقتصاد گردشگری و هنر اتاق بازرگانی البرز با اشاره به برنامه هایی که این مقام در نظر دارد تا حد امکان صنایع دستی هنرمندان استان را در اختیار گردشگران داخلی و خارجی قرار دهد ، بیان کرد: اجرای پروژه های مشترک.

48

دکمه بازگشت به بالا