علمی و پزشکی

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا

رهبر قرارگاه تاج گذاری در تهران با اشاره به تلاش مدیران و کارکنان بهشت ​​زهرا در بحران کرونا ، بر لزوم مستند سازی اقدامات این سازمان در هنگام شیوع کوید-19 تأکید کرد.

به گزارش دیباروزجناب آقای دکتر علی رضا زالی – رهبر قرارگاه کورنا در تهران در دیداری با رئیس سازمان بهجزوهورت و با حضور کارکنان این سازمان ، با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر مدیران و کارمندان ، آثار این صومعه جلوه ای از یک حماسه ملی و رسم فراملی است.

وی با اشاره به نقش غیرقابل جبران این سازمان در مقابله با بحران Quid 19 ، گفت: “قبل از بحران کرونا ، نحوه مدیریت باشت زهرا (علیها السلام) نمادی از مدیریت عاقلانه و هوشمندانه در تسریع در امور و رضایت مشتری بوده است. ، این وضعیت است “. مدیریت در مقابله با بحرانهای مختلف مؤثرتر است.

وی ادامه داد: “این بحران یک معیار استاندارد و معیار برای مدیریت انطباقی در کشور به ویژه در استان تهران بود. تیم سازمان بخت زهرا به رنگ سفید افتخار می کردند.”

کاپیتان قرارگاه تاج گذاری در تهران با بیان اینکه افرادی که به صومعه ها می روند در اوج عزاداری بسیار خوشحال هستند ، افزود: در چنین آشفتگی ، احساسات منفی ، صحبت از رضایت و علاقه به روند مرکزی ممکن است اغراق شود. بله ، اما وقتی مردم از مدیریت هوشمند و سازمان یافته بهچت زهرا قدردانی می کنند ، قابل تحسین است.

الزالی اضافه کرد ، “تاکنون ، با وجود کار زیاد در بحران کورنا ، هیچ موردی در بهشت ​​زهرا گزارش نشده است که تا زمان دیگری انجام نشده است یا به تعویق افتاده است.” این نشان می دهد اوج عزت و افتخار خانواده عزادار رخ داده است.

وی به شرایط موجود در صومعه و دفن مردگان عجیب و غریب توسط بازماندگان این الماس اشاره کرد و ادامه داد: اگر کارمندان بهشت ​​زهرا دخالتی نداشته باشند ، کار بر روی زمین باقی خواهد ماند زیرا بر خلاف شرایط عادی ، خانواده ها باید از نزدیک شدن به مردگان جلوگیری کنند. بود. داستان آفرینش حماسه در این سازمان مستند است و یک کلمه احساسی نیست.

زالی گفت: “صومعه ها یکی از نقاط داغ برای گسترش بیماری در همه گیری ها هستند ، زیرا رعایت پروتکل های بهداشتی در بین افراد آسیب دیده و آسیب دیده بسیار کم است.” اوج ملاحظات بهداشتی در بهشت ​​زهرا به جایی رسیده است که این صومعه نه تنها به یک نقطه گسترده برای این بیماری تبدیل شده ، بلکه به عنوان نقطه ای مطمئن در کاهش و کاهش عفونت نیز خدمت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این یک افتخار بین المللی است ، اظهار داشت: همه کارها در سازمان بهشت ​​زهرا از تهران بر اساس سیستم و اصولی انجام شده است که عزت ، آداب و رسوم و مراسم بدون نقص را حاکم می کند و آنها تبلور و ظهور یک زنجیره مدیریت کامل است.

فرمانده قرارگاه کورونا در تهران گفت: “تعهد به پروتکل های بهداشتی و حمایت از شهروندان که برنامه استراتژیک این سازمان بود ، به خوبی حاصل شده است.” در این بحران هیچ نگرانی در ذهن کارمندان از شیوع این بیماری از صومعه وجود نداشت.

وی همچنین حمایت از کارکنان بهشت ​​را یک گل بسیار مهم دانست و گفت: به دلیل شتاب و چالش های همه گیر در اپیدمی ها ، یکی از اقشار آسیب پذیر اعضای صومعه ها است. یک روش معاینه 5 مرحله ای در بهشت ​​زهرا یک مرحله بسیار مهم است. اقدامات بهداشتی باید در این صومعه ثبت و در مجلات بین المللی منتشر شود.

الزالی در این جلسه از آمادگی خود برای ثبت نام علمی این افتخار سالم خبر داد و گفت: “برخی از گروه ها و گروه های خدماتی از افراد ناشناس ناشناخته اند.” ما باید به مردم آفرینش افسانه ای خود را به مردم نشان دهیم

وی افزود: دلبستگی دانشگاهی و دانشگاهی بین گروه مدیریت و خدمات سازمان بهشت ​​زهرا مشخص است.

در پایان ، زالی بر استفاده از کلمه “حماسه” در گروه بهشت ​​زهرا تأکید کرد و گفت: “من به ویژه از رئیس جمهور و کارکنان این سازمان قدردانی می کنم.” مشارکت نظر جهادی و علمی در حرم بهشت ​​زهرا (س) کریستالی از یک حماسه ملی و فراملی بود.

کارمندان بهشت ​​زهرا برای مقابله با SK در صدر خدمت بودند

رئیس دفتر قرارگاه کورونا در تهران با کارکنان سازمان دیدار و گفت و ضمن ابراز تقدیر و تشکر از زحمات کارگران در این زمینه برای مقابله با کرونا ، به آنها گفت: من وظیفه خود را به نمایندگی از اعضای دفتر هماهنگی کورونا در تهران می دانم ، می خواهم از زحمات ویژه تشکر کنم. کار سخت شبانه روزی ، سخت کوشی و تلاش جهادی برادران و خواهران در بهشت ​​زهرا.

وی ادامه داد: کارگران بهشت ​​زهرا خالقان مسخره ای از خودگذشتگی هستند که برای جلب رضایت قلب و روح مجروحان از خانواده های آن مرحوم که با غم و اندوه به سمت آنها آمده اند ، تلاش مضاعف کرده اند.

رئیس ستاد تاج گذاری در سطح شهر تهران: “یکی از گروه هایی که در صدر کار برای معامله با کرونا در تهران قرار داشت و بسیار روشن بود ، آنها کارمندان سازمان بهشت ​​زهرا هستند ، ما باید آنها را بسازیم و وداع کنیم.”

زالی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به نقش کارکنان سازمان در رسانه ها ، گفت: “هرچه در رسانه ها به ویژه رسانه ملی ذکر شود ، هنوز کافی نیست. تلاش های کارمندان بهشت ​​یک گل بسیار چشمگیر است.” ستودنی است که زبان از آنها قدردانی نمی کند.

وی کار سخت کارکنان سازمان را به همراه مسئولیت معمول خود در ضد عفونی کردن اجساد متوفیان و دفن آنها توصیف کرد و افزود: “در این بحران حتی از دیدن خانواده هایشان ممانعت به عمل آمد اما نه تنها در ایران بلکه در خدمات عالی نیز قرار داشتند.” این افراد حماسه بین المللی خلق کردند و به آنها گفته می شود که دست خاصی دارند.

الزالی با بیان اینکه کار کارمندان در بهشت ​​الزهراء ، از نظر تصفیه ، تلاوت و تراشیدن بسیار پیچیده است ، گفت: “با وجود همه سخت کوشی که انجام شده است ، دو موضوع مورد غفلت واقع نشده است ، که این موجب حفظ کرامت آن مرحوم است.” علیرغم اینکه بیماران آلوده بودند ، خطر ابتلا به عفونت وجود داشت و کار با آنها شجاعت متفاوتی را به همراه داشت ، اما کمبودی وجود نداشت.

فرمانده قرارگاه کورنا در تهران ادامه داد: نکته دوم در جامعه ایرانی و اسلامی علاوه بر حفظ مسائل بشردوستانه ، اضطراب اقوام آن مرحوم به دلیل وجود نواقص دینی در هنگام استحمام ، دفن و تدفین ، برای اطمینان مردم است. کلانتر تهران علاوه بر رعایت کلیه اقدامات بهداشتی ، شرعی و شرعی و حقوق مربوط به آن مرحوم ، در کمترین حد انجام می شود.

وی در این جلسه گفت: امیدوارم که وی نماینده خوبی باشد و گروه تقدیر از استان تهران به گروه بهچت زهرا (س) از استان تهران منتقل شده است. من می خواهم از خانواده های سخاوتمندانه کارگران این سازمان که سنگرهای پنهانی اجتماعی هستند ، قدردانی کنم.

تلاش برای كنترل بیماری عروق كرونر در سازمان بهشت ​​زهرا منجر به تلفات نشده است

دکتر سعید خاله – مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا در این جلسه اظهار داشت: صومعه بهشت ​​زهرا در 16 ژوئیه سال 1970 تأسیس شد و این صومعه از نظر امکانات و تجهیزات یکی از بزرگترین صومعه های جهان به حساب می آید و بهشت ​​زهرا بزرگترین آن پناهگاه جهان است. اسلامی

وی در مورد بیماری همه گیر کویت -19 ، ادامه داد: “بحران کورونا یک واقعه بی سابقه و غیرقابل تصور در Bahçeet Zahra بود ، که یک بحران بسیار طولانی بود.”

وی افزود: برنامه ریزی بحران در این حرم خیلی سریع اتفاق افتاد. از جمله نگرانی های این سازمان حمایت از زندگی کارمندان بهشت ​​زهرا ، حفظ جان مردم و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی با ملاحظات مذهبی است.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا با اشاره به معاینه 3 هزار و 200 نفر از این سازمان در پنج مرحله اظهار داشت: اظهار داشت: تاکنون در این سازمان هیچگونه جراحتی ثبت نشده است.

عموی وی در تشکر از هماهنگی در ستاد تاج گذاری اظهار داشت: رهبر این ستاد کلیه ملزومات سازمان را بدون هیچ گونه کاستی ارائه می داد ، وقت خود را تلف می کرد و در زمینه مدیریت Corona بسیار خوب عمل می کرد. سازمان بهشت ​​زهرا با کادر پزشکی و مردم.

سرانجام ، وی بر لزوم مستند سازی و تدوین کتاب درمورد الماس تأکید کرد و گفت: این اطلاعات تا زمانی که مردم هوشیار باشند باید ادامه یابد.

به گزارش روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، الزالی در حاشیه این جلسه از بخش اروگوئه بازدید کرد و شهدای خدمت نیز در آن حضور داشتند.

رهبر قرارگاه کورونا در تهران همچنین ضمن تسلیت خود به بازماندگان پرستار شریین صفوی ، یک پرستار در بخش فوریت های شیمیایی بیمارستان بقعه الله ، و در مراسم تشییع جنازه وی حضور یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا