حوادث

ماجرای سرقت محموله واکسن کرونا در تهران/ هرگونه جابجایی واکسن باید به پلیس اعلام شود

رئیس پلیس تهران بزرگ ، جزئیات سرقت محموله 300 واکسن ضد کرونا در تهران را تشریح کرد.

به گزارش دیباروز ، سردار حسین رحیمی در حاشیه پروژه کاشف در پاسخ به سوالی در مورد نقش پلیس در اجرای پروژه واکسیناسیون کرونا به خبرنگاران گفت: و همانطور که مردم به خاطر دارند ، از برخورد با احتکار لوازم بهداشتی در روزهای اولیه. برای اطمینان از نظم و امنیت در بیمارستان ، مسدود کردن جاده ها و اعمال محدودیت در صف و غیره توسط پلیس و برخی از این موارد هنوز در حال انجام است.

وی ادامه داد: از ابتدای پروژه واکسیناسیون علیه کرونا ، پلیس مسئولیت هایی را در این زمینه بر عهده گرفته است ، از جمله ایمن سازی مراکز تزریق واکسن ، تامین امنیت مراکز ذخیره سازی واکسن و تأمین امنیت حمل و نقل و انتقال محموله های واکسن. تمام شده است ، همه اینها انجام شده است. کاملاً ایمن و بدون هیچ مشکلی است. “

رئیس پلیس تهران بزرگ در مورد اخبار منتشر شده از سرقت خودرو حامل واکسن گفت: “این موضوع سه هفته پیش مرتبط شد و شایعه ای در این باره مطرح نکرد.” چندی پیش ، زنی خودرویی اجاره کرد و به مرکز نگهداری واکسن در جنوب غرب تهران رفت و 300 واکسن سفارش داد. متأسفانه او در این باره به پلیس نگفت و به تنهایی تصمیم گرفت واکسن ها را با یک ماشین اجاره ای منتقل کند.

وی ادامه داد: این موضوع به سارقان نیز گزارش شد و آنها اقدام به سرقت این واکسن ها کردند و فرار کردند.

هرگونه واکسیناسیون باید به پلیس گزارش شود

رحیمی با بیان اینکه هرگونه حرکت واکسن باید به پلیس اطلاع داده شود ، افزود: اگر پلیس از این موضوع مطلع بود ، مانند صدها مورد دیگر که در ایمنی کامل انجام شده بود ، این تعداد واکسن تحت نظارت به مقصد می رسید. از پلیس ” البته شواهد خوبی در این زمینه به دست آمد و تحقیقات برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص ادعای فروش واکسن کرونا در بازار آزاد گفت: واکسن ها شرایط نگهداری ویژه ای دارند و بنابراین ، حتی اگر یک درصد این ادعا درست باشد ، شهروندان باید بدانند که واکسن از بین رفته است. به دلیل شرایط نامناسب ذخیره سازی. ” علاوه بر این ، اکثر این موارد دروغ است و در مواردی که ما با آنها برخورد کردیم ، ذینفعان آب مقطر و ویتامین ها را به عنوان واکسن به شهروندان فروختند.

وی از مردم خواست برای واکسیناسیون علیه کرونا به مراکز معتبر و مورد تایید مراجعه کنند و فریب افراد ذی نفع را نخورند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا