استان ها

مبارزه با فساد در اولویت برنامه های سپاه در دهه پنجم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پورنا از قزوین؛ سردار رستم علی آتانی فرمانده سپاه ناحیه قزوین به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در پاسخ به جمعی از خبرنگاران به تشریح اهداف سپاه و سپاه پرداخت. خدمات. دستاوردها.

سردار آتانی ضمن تسلیت شب خیانت، از فعالان رسانه ای خواست تا با ارائه گزارش واقعی از نیازها و دستاوردهای سپاه به مردم کمک کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران متعلق به هیچ جریان و حزب سیاسی نیست که کسی بتواند برای خود مصادره کند و در این مدت به اندازه انقلاب رشد کرد و هر جا که مردم و انقلاب به آن نیاز داشتند وارد خدمت شد.

Picture_2022_4_21-13_41_12_936_Wqq

فرمانده سپاه صاحب العمر قزوین تصریح کرد: سپاه با آرمان های انقلاب رشد کرد و حوادث سخت اوایل انقلاب و مواجهه با آشفتگی های آن روز را پشت سر گذاشت و موفق شد. در دفاع مقدس و سایر عرصه ها.

وی گفت: ورود سپاه پاسداران به دفاع مقدس در شرایطی بود که صدام به کشور حمله کرد و این نیرو در کنار ارتش حضور داشت و کار بزرگی انجام داد و در سطوح عالی حضور داشت. جنگ و برنامه ریزی و جهت دهی را انجام داد و در این نیز شهدای زیادی برای انقلاب دید».

سردار آتانی تصریح کرد: هنر دوم سپاه پاسداران این بود که با باور مردمی و مردمی ترین شکل نبرد به این حضور دست یافت، بنابراین به نظر می رسد تاریخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوانده شود و ناگفته ها و ناشنیده های سپاه باید باشد. گفته شود. مردم.

وی گفت: در زمانی که آدم ربایی رایج بود، زمانی که حفاظت هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام تحویل داده شد، توانستیم توانایی ها و موفقیت های خود را نشان دهیم و در دوره ای دیگر که شخصیت های کشور ترور شدند، قدرتمندترین یگان حفاظت فردی با سپاه پاسداران ایران رسید.» شکل گرفت و مهم ترین ماموریت ها را به خوبی انجام دادیم.

سپاه حامی همه دولت ها بوده و هست

سردار آتانی افزود: از آنجایی که نگاه سیاسی به دولت ها برای سپاه اهمیتی ندارد، همواره حامی همه دولت ها بوده ایم و هر جا که لازم بوده در کمک به دولت و پیشگام در بلایای طبیعی غیرمترقبه مانند سیل و زلزله مشارکت داشته ایم. ما و این رویکرد ادامه دارد.

Picture_2022_4_21-13_41_12_579_WpZ

سپاه یک نیروی بصیر است که رهبری آن را رهبری می کند

وی گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران به رهبری فرمانده معظم کل قوا نیروی مهیبی است که با احتیاط کار می کند و آماده خدمت برای همیشه است و معتقد است که نظامیان باید بخوابند و حق ندارند راحت بخوابند. باید همیشه آماده باشد.” و از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.

سردار آتانی گفت: سپاه پاسداران همه امکانات خود را مدیون مردم و لیست نیروها از همه اقشار و گروه هاست و چون مسئولیت پذیر است، کار نظام را انجام می دهد و شریک نمی گیرد و آماده فداکاری است. خدمت به مردم، خسته نمی شود و به ستایش کسی افتخار نمی کند.

هدف اصلی دشمن از حمله به سپاه پاسداران، حمله به انقلاب و مردم است

فرمانده سپاه صاحب العمر استان قزوین با اشاره به دلایل دشمنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمات مختلف سپاه پاسداران یکی از دلایل حمله دشمن است چرا که سپاه پاسداران در این منطقه حضور دارد. هر یک از آنها. حادثه و خدمت به محرومان.” و به نیازمندان برای حل مشکلات کمک می کند و این رویکرد در کرونا به خوبی دیده می شود.

سردار آتانی گفت: پیوند با ذخایر تمام نشدنی مردم نیز باعث تداوم دشمنی ها شد و از آنجایی که سپاه و بسیج متکی به مردم هستند، دشمن سعی دارد این ارتباط را قطع کرده و بین آنها شکاف ایجاد کند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران ایران حامی محرومان و مستضعفان جهان است و هر جا که فرصت حمایت عملی نباشد، حمایت معنوی صورت می گیرد و دشمنان رویکرد سپاه پاسداران را نادیده گرفتند و به این امر حمله کردند و به آن حمله کردند. . موسسه مردمی

سردار آتانی گفت: یکی دیگر از اهداف دشمنان حمله به سپاه پاسداران و آسیب رساندن به انقلاب و مردم است چرا که می دانند سپاه بدون مردم قدرت ندارد و انتظار داریم این حقایق به خوبی از سوی سپاه تبیین شود. رسانه ها. تا مردم متوجه شوند.»

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سپاه در طول چهل سال انقلاب توانست در کادرسازی و تقدیم شهدای شاخصی چون باکری، باقری و همت به انقلاب به خوبی عمل کند.

image_2022_4_21-18_1_9_742_9Yf

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خود را وابسته به مردم می داند زیرا فقط یک نیروی مسلح نیست بلکه یک نیروی مردمی است و ما هرگز از دست خانواده خود عصبانی نمی شویم و انتقاد را پسندیده می دانیم و از آن استفاده می کنیم.

سردار آتانی گفت: تماشای سخنرانی انقلاب اسلامی و صدور انقلاب افتخاری دیگر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما با کمک شهید سلیمانی اولین ارتش هویت فرامرزی را تشکیل دادیم و کمک کردیم تا امنیت دائمی را برای سپاه به دست آوریم. مردم منطقه که مایه مباهات است.»

مبارزه با فساد یک اولویت در دهه جدید است

سردار عطانی گفت: در مرحله دوم انقلاب، مبارزه با فساد را در اولویت برنامه های خود برای افزایش اعتماد مردم قرار داده ایم.

وی افزود: بازگشت مدیریت ها به روحیه خدمت در دهه شصت از مواردی است که دنبال می کنیم و بحث تبیین جهاد را با سخنرانی و جوانان مطرح کرده ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: نوآوری علمی و توسعه مرزهای دانش در برنامه‌های سپاه برای اثبات توانمندی ما در این عرصه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: امروز در بازدارندگی موشکی و پهپادی شماره یک و دو هستیم و معتقدیم فردی مجهز به دانش امروزی پادشاه جهان خواهد شد، بنابراین حمایت هوشمندانه از نیروهای زبده و مدیران سالم را در دستور کار داریم.

سردار آتانی یادآور شد: مبارزه با عوامل مخل امنیت کشور در دستور کار بعدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و قاطعانه اعلام می کنیم که هرگونه تهدید را دفع و هرگونه تفکر تجاوزکارانه را در نطفه خفه خواهیم کرد.

image_2022_4_21-18_1_10_49_YHU

ما در قرار ملاقات ها دخالت نمی کنیم

سردار عطانی در پاسخ به سوالی مبنی بر دخالت در انتصاب مدیران گفت: به دلیل اینکه سیاسی نیستیم در انتصابات دخالت نمی کنیم و معتقدیم که نباید وارد دستگاه اجرایی شود.

وی گفت: دولت حق دارد هر مدیری را معرفی کند و ما فقط از کسانی که انتخاب می شوند می خواهیم خدمت کنند و کار کنند.

سردار عطانی تصریح کرد: اگر در مدیریت مشکلی وجود دارد به دلیل عدم وجود حزب است، زیرا اگر احزاب در کشور فعال باشند و مدیران را تربیت کنند، شاید مشکلات مدیریت کمتر و ظرفیت با بهترین افراد باشد. سوابق روی کار خواهند آمد.»

سردار آتانی در خصوص موافقت سپاه پاسداران با بر عهده گرفتن مسئولیت یکی از نیروهای خود در دستگاه اجرایی استان گفت: من حاضر نیستم نیروی سپاه پاسداران را از بدنه این نیرو جدا کنم. به دستگاه اجرایی، اما چون سلسله مراتبی داریم و باید آن را رعایت کنیم، با این فصل موافقت می کنیم.» اما ما به این فرد توصیه کردیم که به کسی بدهکار نباشد و مستقل عمل کند.

وی افزود: قاطعانه اعلام می‌کنیم که سپاه پاسداران ایران وارد سیاست نمی‌شود و از جریان‌های سیاسی دوری می‌کنیم، اما در حوزه اقتصادی به دلیل اینکه قانون تسهیلات عظیمی را برای این نیرو برای ورود به کارهای عمرانی فراهم کرده است، ما منعی نداریم.

image_2022_4_21-16_16_20_466_CYH

سردار آتانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور اقتصادی رقیب بخش خصوصی نیست و کارهای عقب مانده را انجام می دهد و هر جا که دولت بخواهد در خدمت ما هستیم و می دانیم که توسعه کشور منطقی است. تعداد زیادی پرسنل واجد شرایط و متخصص، تجهیزات سنگین و ارزش.»

وی در خصوص فعالیت های عمرانی و مردمی سپاه پاسداران گفت: تاکنون 165 واحد مسکونی ساخته و 442 میلیارد تومان با کمک موسسات خیریه برای کمک های خالصانه توزیع کرده ایم که نشان دهنده اعتماد مردم است.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: طرح آبرسانی هم اکنون در 5 منطقه با 242 کیلومتر خط لوله در حال اجراست که با تکمیل این طرح ها بیش از 96 روستا از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

سردار عطانی گفت: آمادگی ساخت 3500 واحد مسکونی را داریم و به زودی ساخت 100 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد را آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: در هر شهری که زمین و ساختمان به سپاه واگذار می شود، آمادگی راه اندازی درمانگاه کار و ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق دور افتاده را داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا